Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

فستیوال هفته‌ی برگر ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

امسال، Le Burger، هفته برگر ونکوور، از ۱ تا ۷ سپتامبر برگزار خواهد شد، بنابراین از همین الان برنامه‌ریزی کنید و آماده باشید.

این رویداد سالانه از سال ۲۰۱۲ و ابتدا از مونترال آغاز شده است و اکنون در سراسر کانادا، هائیتی و حتی برخی از شهرهای آمریکا برگزار می‌شود.

امسال نه رستوران در ونکوور بر سر کسب عنوان بهترین برگر شهر با یکدیگر رقابت می‌کنند. این نه رستوران، برگر مخصوص خود را با قیمتی ویژه ارائه می‌کنند تا مردم بتوانند آن را بچشنند و به آن در leburgerweek.com رای دهند.

برگرهای برنده در چندین دسته‌بندی از جمله انتخاب مردم، خلاق‌ترین و سالم‌ترین قرار خواهد گرفت. علاوه بر این چندین نفر هم به صورت مخفیانه در سراسر کشور برگرهای منتخب را برای برگزیدن عنوان «انتخاب داوران» امتحان می‌کنند.

فهرست برگرهایی که می‌توانید در هفته برگر ونکوور ۲۰۱۸ نوش جان کنید:

The Canadian Brewhouse & Grill: Taco Burger

توضیحات: برگر گوشت گاو با طعم تاکو، پنیر هالوپینوی تند، پیاز، کاهو، گوجه فرنگی، گواکامول، سالسا، خامه ترش و دوریتوز ترد، که بر روی نون تازه بری‌یوش، و سیب‌زمینی سرخ کرده، برنج یا سالاد (به انتخاب شما) سرو می‌شود.

Fable Diner: Chimichurri Burger

توضیحات: دو عدد برگز گوشت گاو محلی، چدار سفید، پیاز قرمز ترد، خیار، کاهو و سس مایونز چیمچوری.

Pourhouse Pourhouse Burger

توضیحات: گوشت چاک و بریسکت چرخ کرده خانگی که روی آن پورک بلی، پیاز کارملی و چدار (و تخم‌مرغ نیمرو به انتخاب خودتان) گذاشته و با سیب‌زمینی سرخ شده و کچاپ خانگی سرو می‌شود.

Rosemary Rocksalt: Bagel Burger aka “The BB”

توضیحات: گوشت دودی مونترال، با چدار، کاهو، گوجه فرنگی و خیارشور، به علاوه کچاپ، خردل و مایونز با پیتی قهوه‌ای ترد در وسط. سرو به انتخاب شما در نون رولی، یا بر روی بیگل سبک مونترالی.

(آپشن‌های بیگل: رزماری راک‌سالت، اری‌تینگ، پاپی سید، کنجدی، ساده، مالتی‌گرین و دارچینی)

Bells and Whistles: The Dragon Slayer

توضیحات: دو برگر گوشت گاو ارگانیک، پنیر آمریکایی، ماینونز، ترشی، بیکن رزماری، سرو بر روی نون سفید.

Romer’s: Ultimate Kobe Classic

توضیحات: گوشت گاو محلی کلاسیک ارگانیک با کوبه چرخ شده درجه یک، کوه، چدار آب شده و قارچ پرتوبلو سرخ شده، سرو بر روی نون بری‌یوش تازه از تنور درآمده با روغن آفتابگردان خانگی و سس خردل دانه ریز، میکروگرین‌های ترد و گوجه فرنگی. همراه با برگر حلقه‌های پیاز ترد و یک ظرف شراب قرمز Demi-Glace سرو می‌شود.

Vera’s Burger Shack: The Skirt

توضیحات: یک برگر ۶ انسی، پنیر چدار، پیاز سرخ شده و بیکن، سرو بر روی نون تاکسیدو.

The Dunbar Public House: L’Hamburger Del Diavolo

توضیحات: گوشت گاو ۱۰۰٪ تازه بر روی نون بری‌یوش، پنیر پارمسان، پیاز پخته شده با بالزامیک و ریحان خانگی همراه  با سیب زمینی سرخ شده یا سالاد.

منبع: dailyhive