Wednesday, April 24, 2024
16.1 C
Calgary

نگرانی از افزایش هزینه‌ها، ونکووری‌ها را به فکر مهاجرت انداخته است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تقریبا نیمی از ساکنان مترو ونکوور و بیش از یک سوم از کسب و کارهای این شهر می‌گویند به تازگی به فکر رفتن از ونکوور به دلیل افزایش هزینه‌ها افتاده‌اند.

این نتایج، یافته‌های نظرسنجی VoteLocal است؛ یک پروژه تحقیقاتی که توسط Mustel Group و FleishmanHillard HighRoad و در همکاری با هیئت بازرگانی گریتر ونکوور، به منظور بررسی دیدگاه‌های عمومی، کسب و کارها و سیاستمداران انجام شده است.

یافته‌های این نظرسنجی همین هفته در جلسه‌ای به میزبانی هیئت بازرگانی و اتاق بازرگانی منطقه، برای سیاستمداران روی کار و نامزدهای انتخاباتی ارائه شد.

و با توجه به اینکه تنها شش هفته تا انتخابات شهری امسال باقی مانده، افرادی که در برگزاری این نظرسنجی (که بین ۹ جولای تا ۲۳ آکوست برگزار شد) نقش داشتند، می‌گویند انتخابات امسال، در میان نگرانی‌ها و اضطراب شدید رای‌دهندگان، شرکت‌ها و سیاستمداران منطقه صورت می‌گیرد.

«Anna Lilly، معاون ارشد و همکار FleishmanHillard HighRoad، می‌گوید: «مترو ونکوور مدت‌هاست از کیفیت زندگی بسیار خوبی برخوردار است اما به نظر می‌رسد ساکنان و کسب و کارها دیگ عشق و علاقه خود به شهرشان را از دست داده‌اند».

در صدر فهرست نگرانی‌ها در میان افرادی که مورد بررسی قرار گرفته‌اند، دغدغه‌ی امکان دسترسی به مسکن قرار دارد؛ از طرف دیگر اما، «تقاضای شدید برای اقدام به عمل» برای بهبود وصعیت حمل و نقل در سراسر منطقه نیز یکی دیگر از دغدغه‌های ونکووری‌هاست.

Iain Black رئیس و مدیر عامل هیئت بازرگانی گریتر ونکوور می‌گوید: «نتایج این نظرسنجی‌ها تایید می‌کنند … نگرانی و سرخوردگی در رابطه با افزایش قیمت‌ها، تراکم ترافیک، برنامه‌ریزی و تاخیر و عدم استراتژی یکپارچه منطقه‌ای برای توسعه اقتصادی، در سراسر منطقه در حال افزایش است. چالش‌هایی که مرزهای شهری منطقه با آنها روبرو است، همکاری هرچه بیشتر ما با یکدیگر را می‌طلبد».

منبع: dailyhive