Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

بازگشایی اولین ساحل مسقف کلگری در هفته آینده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با اینکه بارش برف کمی زود آغاز شده است، اما شما همچنان می توانید از حضور در ساحل لذت ببرید. جدیدترین مرکز تفریحی کلگری، The Beach YYC، روز 23 سپتامبر که در واقع اولین روز پاییز است افتتاح خواهد شد.

پس از پایان ساخت این ساحل مسقف، زمین والیبال و میزهای پیک نیک نیز به آن اضافه خواهند شد. همچنین یک کافه نیز برای ارائه انواع نوشیدنی به طور رسمی فعالیت خود را در این مجموعه آغاز خواهد کرد.

در سایت Beach YYC آمده است:” ما دوست داشتیم جایی را فراهم کنیم که بتوان میزانی از لذت تابستان را در آن تجربه کرد. جایی که در آن بتوانید کفش های خود را رها کنید و در ماسه ها مشغول بازی شوید.”

در آینده در این ساحل، مسابقات فوتبال و فریزبی نیز برگزار خواهد شد. شما حتی می توانید کل مجموعه را برای یک جشن تولد اجاره کنید.

لذت بردن از ساحل، بدون وجود آب کمی سخت است؛ به همین دلیل مالک Beach YYC، Elliot Weinstein اعلام کرد که احتمال اضافه شدن یک استخر به مجموعه بسیار بالاست. او در پاسخ این سوال که آیا استخر نیز فراهم خواهد شد پاسخ داد:” اصلا نمیخواهیم ماسه ها خیس شوند، و به همین دلیل باید یک یا دوبار این مسئله را امتحان کنیم.”

دمای مجموعه 18 و 19 درجه سانتیگراد خواهد بود و برای جلوگیری از سرد شدن این ساحل، دستگاه های عایق سرما در زیر ماسه ها تعبیه شده اند. همچنین ماشینهای گرمایشی نیز به سقف مجموعه متصل شده اند تا جلوی نفوذ سرمای منفی 30 درجه کلگری را بگیرند.

اطلاعات بیشتر برای علاقه مندان والیبال بر روی قسمت Dash Platform سایت Beach YYC قرار گرفته است و همچنین مسئولان این مجموعه در تلاش هستند تا موقعیت تمرین کم هزینه و حتی رایگان را برای والیبالیستهای کلگری فراهم کنند.

The Beach YYC

When: Opens on September 23, 2018
Hours: Volleyball league schedules available here, drop-in hours to be determined
Where: 3030-2600 Portland Street SE, Calgary

منبع: Dailyhive