Friday, April 26, 2024
4.6 C
Calgary

ویژن ونکوور در انتخابات پاییز امسال نامزد شهرداری ندارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بله، ویژن ونکوور در انتخابات شهری پاییز امسال نامزدی شهرداری نخواهد داشت.

به گفته Ange Valentini: «بعد از بررسی تمام گزینه‌ها و شنیدن حرف‌های تمام اعضای حزب و رای‌دهندگان پیشرو، ویژن ونکوور تصمیم گرفته است امسال نامزد شهرداری نداشته باشد. تصمیم دشواری بود، چون معتقدیم فرصت‌های خوبی داشتیم، اما در عین حال بر این باوریم که این تصمیم، تصمیم درستی برای شهرمان است».

Valentini همچنین گفت ساکنان ونکوور بسیار خوش‌شانس هستند که «دو نامزد عالی دیگر»، یعنی Shauna Sylvester و Kennedy Stewart را برای شهرداری دارند.

Valentini افزود: اضافه کردن نامزدهای شهرداری دیگر در این برهه از زمان «خطر این را در بر دارد که NPA یا یکی دیگر از احزاب راست پیروز شود و ونکوور به عقب بازگردد».

«ویژن در حال حاضر در حال تصمیم‌گیری بر سر این موضوع است که آیا نامزدی را به طور رسمی تایید کند که دیدگاه ترقی‌خواه و ارزش‌های ما را به اشتراک می‌گذارد، و با اعضای ویژن، متولیان انجمن اسکول بُرد، و اعضای پارک بُرد همکاری خواهد کرد تا ونکوور را همچنان رو به جلو پیش ببرد».

«ویژن از نزدیک برنامه‌های کار نامزدهای انتخاباتی و همچنین توانایی آنها برای به زانو درآرودن اعضای حزب راست و NPA را به طور کامل بررسی خواهد کرد، و بر این اساس تصمیم خواهد گرفت که آیا نزدیک به زمان انتخابات، Kennedy Stewart یا Shauna Sylvester را برای منصب شهرداری تایید رسمی کند یا خیر».

اعضای شورای شهر ویژن ونکوور

  • Heather Deal: Deal با سابقه چهار ساله در شورای شهر ونکوور، بر زیست‌پذیری ونکوور تمرکز دارد و علاقه‌اش به هنر و فرهنگ، فضاهای عمومی پویانمایی شده، سیستم حمل و نقل فعال و میراث تالار شهری را به خوبی نشان داده است. وی به عنوان یک زیست‌شناس، نشان داده است که برای بهبود حفاظت از محیط زیست، زیرساخت‌ها، حمل و نقل و مشارکت زنان در سیاست فعالیت می‌کند.
  • Diego Cardona: وی به عنوان یک مدافع عدالت اجتماعی، در سازمان‌های مختلف از جمله Fresh Voices فعالیت می‌کند که هدف آن ساختن یک زندگی بهتر برای جوانا مهاجر و پناهنده است. او اخیرا در Kiwassa Neighbourhood House نیز به عنوان هماهنگ‌کننده برنامه فعالیت داشته است.
  • Catherine Evans: Evans عضو فعلی بُرد پارک، رئیس Library Board ونکوور، صاحب کسب و کار و وکیل است. او در زمینه برابری، محیط زیست و دسترسی‌پذیری فضاهای عمومی فعالیت می‌کند.
  • Tanya Paz: او در زمینه بهبود حمل و نقل، سیستم اشتراک اتومبیل، مانایی و برنامه‌ریزی کامیونیتی فعال است – او همچنین یکی از ساکنان مفتخر #WestEndYVR و حامی افزایش ایمنی خیابان‌ها، حمل و نقل بهتر و ساخت اقتصاد سبز است.
  • Wei Qiao Zhang: ورزشکار، مجری، راهبر و دستیار عضو پارلمان ونکوور، وقت خود را وقف زندگی بهتر ونکووری‌ها کرده است.

اعضای اسکول بُرد ویژن ونکوور:

  • Allan Wong: Wong از سال ۱۹۹۹ تاکنون در اسکول بُرد خدمت و در همان جا شهرت خود به عنوان مدافع سفت و سخت ارتقاء ایمنی مدارس در برابر زمین لرزه را کسب کرده است. او مدتهاست که مدافع آموزش و پرورش عمومی متعهد به حمایت از ESL و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و افزایش میزان فارغ‌التحصیلی بومیان، افزایش اعتماد والدین، معلمان و دانش آموزان به طور یکسان است.
  • Erin Arnold: Erin یک مادر و با تجربه حرفه‌ای در امر مشاوره و خدمات‌رسانی به قربانیان و تسهیل‌سازی است و پس از کار در چندین وزارتخانه دولتی، با سیاست و پروسه های دولتی آشناست.
  • Aaron Leung: حامی آموزش عمومی، ساکن فعال Champlain Heights و یک راهبر شناخته شده محلی و ملی در زمینه حمایت از دانش‌آموزان در مورد مسائل مربوط به مانایی در اسکول برد ونکوور، که شامل همکاری مشترک در کنفرانس مانایی VSB است.

اعضای پارک بُرد ویژن ونکوور

  • Shamim Shivji: وکیل و رئیس سابق انجمن وست پوینت‌گری کامیونیتی که فعالیت خود را به مشارکت معنوی کامیونیتی اختصاص داده است.
  • Cameron Zubko: صاحب بیزنس Metis با ۲۰ سال تجربه در ایجاد مشارکت و زیرساخت در سراسر کشور است و همچنین در Vancouver’s Urban Indigenous Peoples’ Advisory Committee نیز درمقام شماور شورای شهر خدمت و فعالیت می‌کند.

منبع: dailyhive