Wednesday, April 24, 2024
16.1 C
Calgary

شرکت کانادایی به افرادی که ماری‌جوآنا مصرف کنند ۱۰۰۰ دلار می‌دهد!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت کانادایی AHLOT که روی ماری‌جوآنا تحقیق می‌کند، هفته گذشته اعلام کرد به دنبال ۵ نفر است که به صورت تخصصی ماریجوآنا مصرف کنند. این اقدام شرکت در جهت ایجاد یک کمیته بررسی کیفیت و تجربه مصرف کنندگان است. اعضای کمیته این شانس را دارند که بهترین انواع ماری‌جوآنا را تست کنند و در ازای مصرف ماریجوآنا پول بگیرند.

برای افرادی که فکر می‌کنند مصرف ماریجوآنا همزمان با قانونی شدن آن می‌تواند یک فرصت شغلی باشد، بهتر است بدانند شرکت AHLOT راهنمایی را برای داوطلبان حتمالی منتشر کرده است. در این راهنما آمده است که با توجه به نظرات این گروه تست کننده که خودشان باید به مصرف ماریجوآنا علاقه داشته باشند، انواع مختلف این ماده که از نقاط مختلف کشور جمع آوری می‌شوند بررسی می‌شوند تا ویژگی‌هایشان مشخص شود.

مصرف ماریجوآنا

به علاوه، شاید از اعضای این کمیته خواسته شود در فعالیت‌های دیگری مثل، نوشتن پست‌ در شبکه‌های اجتماعی، در فیلم‌هایی که تهیه می‌شود ظاهر شوند و در رویدادهای شرکت حضور داشته باشند.

در کل این افراد باید حدود ۱ تا ۴ ساعت در هفته وقت خودشان را به این کار اختصاص دهند، این زمان بیشتر از ۱۶ ساعت در ماه نخواهد شد. اعضای کمیته برای هر ساعت فعالیت در کارهای مربوط به مصرف ماریجوآنا ۵۰ دلار حقوق به علاوه ۲۰۰ دلار مبلغ ماهانه خواهد داشت. هر کسی که بخواهد از این فرصت استفاده کند باید بالای ۱۹ سال سن داشته باشد. برای ثبت نام آنلاین می‌توانید به آدرس itsarealjob.com مراجعه کنید.

منبع: dailyhive