Friday, April 26, 2024
3.6 C
Calgary

بخش جدیدی به بیمارستان New Westminster بریتیش کلمبیا اضافه می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز شنبه ۲۲ سپتامبر، مقامات دولتی تایید کردند که طرح توسعه یک ساختمان جدید بیمارستان رویال کلمبین در شهر نیو وست‌مینیستر اجرایی خواهد شد. بخشی از این طرح توسعه، ساخت یک ساختمان برای بیماران اورژانسی خواهد بود. این طرح توسعه بیمارستان رویال کلمبین در واقع فاز دوم از سه فاز  توسعه با هزینه کلی ۱/۳۵ میلیارد دلار است.

این ساختمان جدید شامل ۲۲۹ تخت خواهد بود که در مجموع با افزایش ۵۰ درصدی، تعداد تخت‌های بیمارستان به ۶۷۵ تخت خواهد رسید. با اتمام این پروژه در سال ۲۰۲۵، می‌توان سالانه ۱۱۳۰۰ بیمار را در این بیمارستان درمان کرد.

بیمارستان رویال کلمبین

یک سالن جدید دپارتمان اورژانس، سه اتاق عمل، دو دستگاه MRI، سه مجموعه کاردیولوژی، ۲ بخش رادیولوژی، یک بخش مراقبت از نوزادان، محل فرود هلیکوپتر روی سقف  و پارکینگ زیرزمینی با ظرفیت ۳۵۰ خودرو هم در این طرح توسعه ساخته خواهند شد.

وزیر بهداشت بریتیش کلمبیا، آدریان دکس (Adrian Dix) اظهار داشت:

با توجه به افزایش مراجعات مردم به بیمارستان رویال کلمبین ، ما وظیفه داریم مطمئن شویم این بیمارستان ظرفیت لازم را برای این افزایش درخواست داشته باشد.

طرح توسعه این ساختمان جدید در سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد و در سال ۲۰۲۴ به بهره‌برداری خواهد رسید. اولین فاز طرح یعنی بخش سلامت ذهنی و مصرف مواد پیش از این شروع شده است و طبق برنامه در سال ۲۰۲۰ به اتمام خواهد رسید. در این فاز هم ۲۰ تخت برای بیماران روانی بزرگسال، ۱۰ تخت با یونیت‌ مراقبت‌های ویژه، ۴۵ تخت برای بیماران در شرایط حاد سلامت روانی، فضاهای آموزشی، کلینیک‌های درمان سرپایی و فضای پارکینگ برای ۴۵۰ خودرو ایجاد خواهند شد.

بیمارستان رویال کلمبین
Layout of the three-phase expansion at Royal Columbian Hospital in New Westminster. (Royal Columbian Hospital Foundation / Fraser Health Authority)

فاز سوم هم برای سال ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶ برنامه‌ریزی شده است تا بخش‌های آزمایشگاهی، داروخانه، خدمات تغذیه، تصویربرداری و MRI فراهم شوند. در ادامه این فاز جدید قرار است بخش مراقبت و درمان نوزادان هم ساخته شود. اتاق‌های چهار تخته به یک تخته یا اتاق‌های نیمه خصوصی تبدیل می‌‌شوند. کافه تریا، اتاق‌های مدیریت و خدمات آمبولانسی جدید هم در ادامه همین طرح ارائه خواهند شد.

منبع: dailyhive