Friday, April 26, 2024
8 C
Calgary

یک ایستگاه پلیس در ریچموند پس از انتقال چند نارنجک توسط یک زن تخلیه شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک ایستگاه پلیس در ریچموند روز چهارم اکتبر پس از تلاش یک زن برای حمل مواد منفجره تخلیه شد.

این حادثه در ساعت 5 بعد از ظهر رخ داد، زمانی که یک “بسته مشکوک” به ایستگاه پلیس Steveston Community رسید.
وقتی افسران متوجه شدند محتویات بسته چیست، مجبور شدند تعدادی از پروتکل های ایمنی را اعمال کنند. این واحد تخلیه شد و واحد دفع مواد منفجره  (EDU) وارد عمل شد.

هنگامی که کارشناسان EDU وارد صحنه شدند، متوجه وجود سه نارنجک نظامی که مربوط به قبل از جنگ جهانی دوم بود، شدند. خوشبختانه، آنها تأیید کردند که قطعه‌ها بی اثر بوده و وضعیت اضطراری رفع شد.

ساعت 7:30 بعد از ظهر وضعیت عادی شد. سرجوخه Dennis Hwang از RCMP ریچموند می‌گوید افسران معتقدند هیچ هدف خرابکارانه‌ای در کار نبوده، اما این اصلاً عجیب نیست که مهمات به مرکز پلیس منتقل شوند.

او توضیح می‌دهد: “اگر مطمئن نیستید که چه باید بکنید، ابتدا با پلیس تماس بگیرید. آن‌ها را لمس نکنید، تکان ندهید و حمل نکنید – اگر مهمات قدیمی باشند، مواد شیمیایی درون آن‌ها می‌توانند بسیار ناپایدار باشند. ”

سرجوخهHwang  خاطر نشان کرد که پیش از نیز در حوادث مشابهی حضور داشته است که این طور حوادث  اغلب می‌توانند به یک معضل بزرگ تبدیل شوند.

او می‌گوید: “ما باید طوری با هر یک از موارد برخورد کنیم که گویی فعال هستند” این یک اقدام احتیاطی ضروری برای حفاظت از منطقه است و برای اطمینان از این است که افسران و ساکنان در بیرون از منطقه‌ای خواهند بود که ما آن را تخلیه و محدوده خطر اعلام کرده‌ایم.

منبع: DailyHive