Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

Cineplex روز 27 اکتبر، نمایش رایگان فیلم در سراسر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Cineplex از شما می خواهد تا در روز 27 اکتبر، خودتان را به تماشای یک فیلم رایگان مهمان کنید. برای هشتمین سال متوالی، Cineplex به مناسبت Community Day، مهمانان را به دیدن فیلم های محبوبشان دعوت می کند.

تمام درآمد حاصل از کمک های مالی و فروش امتیازات، برای حمایت از موسسه خیریه WE که به طور رسمی به نام Free Children شناخته می شود، در نظر گرفته خواهد شد. شما می توانید با پرداخت فقط 2.5 دلار، پاپ کورن، نوشیدنی و آب نبات بخرید.

Ellis Jacob، رئیس و مدیر عامل شرکت Cineplex، می گوید: “این روز یک فرصت عالی برای خانواده ها و دوستان است تا بتوانند در کنار یکدیگر وقت بگذرانند و از یک موضوع مهم حمایت کنند.”

او اضافه می کند که: “تمرکز اصلی WE، الهام بخشیدن و توانمند سازی جوانان است. همچنین به عنوان یکی از بزرگترین کارفرمایان جوانان در کشور، افتخار می کنیم که تاثیری همیشگی در شکل گیری آینده جوانان داشته باشیم”.

فیلم هایی که امسال انتخاب شده اند، از مجموعه فیلم های شرکت Paramount Pictures بوده که برای تمامی علاقمندان به سینما از هر سنی مناسب می باشند.

2018- Sherlock Gnomes
Daddy’s Home 2 – 2017
Transformers: The Last Knight – 2017
Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows – 2016
Book Club – 2018

در این رویداد، وسایل مختلفی با موضوع تمامی فیلم هایی که برای نمایش در این روز انتخاب شده اند، از جمله اسباب بازی های پلاستیکی، مجسمه بازیگران فیلم، جاسوئیچی، چاقو، و نگهدارنده پاپکورن، فروخته خواهد شد.

تمامی سینماهای Cineplex در این روز، در سراسر کشور، راس ساعت 9 صبح به وقت محلی باز شده و فیلم ها از ساعت 9:30 شروع خواهند شد. جهت خرید بلیط می توانید به گیشه سینماها مراجعه کنید.

فیلم ها با توجه به محل نمایش به زبان انگلیسی یا فرانسوی نشان داده می شوند، لطفا جهت اطلاعات کامل از ساعت نمایش، و زبان فیلم به وب سایت مراجعه کنید.

Cineplex Community Day 2018
زمان: شنبه، 27 اکتبر
زمان: 9 صبح تا 11 صبح
محل: سینماهای Cineplex در سراسر کانادا، جهت اطلاعات کامل تر و به روز به سایت مراجعه کنید.

منبع: dailyhive