Friday, April 26, 2024
2.7 C
Calgary

با هواپیماهای چارتر به سمت شفق قطبی پرواز کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سالهاست که بیننده شفق قطبی از روی زمین هستید، اما از سال 2019، می توانید این منظره زیبا را از آسمان ببینید.

شرکت Consulta Meta به تازگی اعلام کرده است که آنها آماده ارائه خدمت جدیدی به نام Aurora | 360 هستند که شما را بالا و بالاتر برده تا آنکه نزدیک به شفق قطبی شوید. این یک تجربه منحصر به فرد بوده که ممکن است در لیست آرزوی خیلی ها باشد، و ما سعی داریم تا آن را برآورده کنیم.

تجربه Aurora | 360 برای تاریخ های 7 تا 11 فوریه 2019 برنامه ریزی شده است. احتمالا این پرواز در روز 8 یا 9 فوریه با توجه به پیش بینی شفق قطبی آغاز می شود. این سفر پنج روزه، شامل دیدن منظره بی نظیری از شفق قطبی بوده که با هواپیمای خصوصی Air North 737، انجام خواهد شد. در این سفر سخنرانان مهمان، خدمات عکاسی حرفه ای شفق قطبی، رویدادهای فرهنگی، تورهای روزانه اختیاری و غیره، از سایر خدمات سفر خواهد بود. همچنین نوشیدنی جین از برند معروف Yukon Brewing نیز در طول سفر سرو خواهد شد.

اولین پرواز خصوصی که منجر به دیدن شفق قطبی شد، سال گذشته اتفاق افتاد. که با توجه به موفق بودن آن، برای پروازهای بعدی در حال برنامه ریزی هستیم.

“شفق قطبی یکی از بزرگترین جاذبه های Yukon است. Robin Anderson، مدیر بازاریابی بین المللی در Yukon، می گوید: سال گذشته، ما در برگزاری پروژه به صورت آزمایشی موفق بودیم. در نتیجه به دنبال این هستیم که مجددا این برنامه را اجرا کنیم.”، او در ادامه می گوید: “سال گذشته، مسافران تنها 9 دقیقه پس از شروع پرواز، شفق قطبی را مشاهده کردند که حدود سه ساعت به طول انجامید. ما امیدواریم که بتوانیم، رکورد جدیدی در سال جدید داشته باشیم!”

مسافران می توانند از سرویس Aurora | 360 به دو صورت استفاده کنند:

حالت اول: خرید بلیط Aurora | 360، به مبلغ 1045 دلار کانادا (شامل مالیات)

حالت دوم: خرید بلیط Aurora | 360، به همراه هزینه چهار شب اقامت در Whitehorse، سه شام منحصر به فرد در Yukan، فعالیت های فرهنگی، بلیط ورودی به چشمه های آب گرم Takhini و تور بازدید از حیات وحش Yukan، با پرداخت فقط 2939 دلار کانادا (شامل مالیات)

جهت کسب اطلاعات بیشتر، به وب سایت www.aurora-360.ca مراجعه کنید.

منبع: dailyhive