Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

حدود 1500 خانه برای جایگزین شدن با منطقه صنعتی در محدوده Burnaby در Brentwood در نظر گرفته شده اند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک سایت صنعتی بزرگ در نزدیکی ایستگاه مرکزی شهر Brentwood ممکن است به یک پروژه چند ظرفیتی، تبدیل شود. این پروژه سبب افزایش تراکم در مرکز شهر Burnaby خواهد شد که با سرعت زیادی در حال رشد می باشد.

شرکت Aoyuan کانادا، که شعبه یک شرکت مستقر در هنگ کنگ می باشد، در نظر دارد تا املاک خود را در زمینی با وسعت هشت هکتار در خیابان Dawson 4554، که از سمت غرب به بلوار Willingdon ، از سمت شمال به خیابان Dawson، از سمت شرق به بلوار Alpha و از سمت جنوب به خیابان Alaska، منتهی می شود را مجددا توسعه دهد.

این پروژه هنوز در مراحل اولیه است. طراحی آن به صورت پنج برج، با حدود 1400 آپارتمان، 50 خانه شهری، و فضای تجاری و فروشگاه در طبقه پائینی برج ها است.
طراحی این پروژه توسط شرکت IBI Group و PWL Landscape Architects انجام شده است.
شرکت توسعه دهنده، این ملک را در سال 2017 به قیمت 152 میلیون دلار خریداری کرد. ضمنا این زمین در پشت بلندترین برج مسکونی Surrey قرار دارد.

در حالی که طی دهه اخیر، برخی از واحدهای صنعتی که نزدیک به بزرگراه Lougheed بودند، به واحدهای مسکونی تبدیل شدند، هنوز هم در منطقه شاهد پیشرفت های صنعتی هستیم. از جمله می توان به پروژه 100،000 فوت مربع در نزدیکی بزرگراه Trans-Canada اشاره کرد.

ساخت حدود 12،000 خانه جدید در منطقه Brentwood برنامه ریزی شده است. اکثر این واحدها مربوط به پروژه The Amazing Brentwood می باشند که قرار است مرکز خرید جدید آن در بهار 2019 شروع به فعالیت کند.

از دیگر تحولات عمده این منطقه، می توان به مجموعه 10 برج Concord Brentwood و یک پروژه با هفت برج توسط گروه Onni در مجاور ایستگاه Gilmore، اشاره کرد. این پروژه شامل بلندترین برج Metro Vancouver خواهد بود که بیش از 700 فوت ارتفاع خواهد داشت.

منبع: dailyhive