Friday, March 29, 2024
-5.3 C
Calgary

ارائه WiFi رایگان در تمامی اتوبوس‌ها و قطارهای TransLink

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کووید-۱۹ سرعت ارائه WiFi رایگان را در تمامی وسایل نقلیهٔ سیستم حمل‌و‌نقل عمومی Metro Vancouver کاهش داده است.

در سال ۲۰۱۸ سازمان حمل‌ونقل TransLink برای اولین بار همکاری خود را با شرکت مخابراتی Shaw برای ارائه اینترنت WiFi در تمامی اتوبوس‌های شهری و اتومبیل‌های SkyTrain و در نهایت تمام اتوبوس‌های الکتریکی شاتل، خودروهای West Coast Express و HandyDart اعلام کرد.

در این جدول زمانی، اولین قدم، راه‌اندازی برنامه در سال ۲۰۲۰ با هدف تکمیل ارتباط در کل سیستم هزاران اتوبوس و واگن‌های قطار تا سال ۲۰۲۵ بود.

اینکه شرایط سخت همه‌گیری در سال گذشته باعث به تأخیر افتادن اجرای برنامه شده قابل درک است. البته این تأخیر برای TransLink هیچ هزینه‌ای نخواهد داشت. در توافق‌نامه مشخص شده است كه شرکت مخابراتی Shaw مسئول هزینه‌های نصب ‌و راه‌اندازی تمام زیرساخت‌های WiFi خواهد بود.

به گفته سخنگوی TransLink، این سازمان با Shaw ارتباط نزدیکی دارد و انتظار دارد شبکه WiFi تا پایان امسال بر روی تعدادی از وسایل نقلیه حمل‌ونقل راه‌اندازی شود.

شرکت مخابراتی Shaw از سال ۲۰۱۶ همکار خدمات WiFi سازمان TransLink بوده است، یعنی زمانی که بر روی ترمینال‌های SeaBus و داخل کشتی‌ها WiFi رایگان نصب کرد.

طبق توافق‌نامه گسترش سراسری، TransLink می‌تواند به صورت بالقوه از درآمد Shaw مبلغی دریافت کند، اما این سازمان حمل‌ونقل عمومی اعلام کرده است که درآمدزایی هدف اصلی آنها نیست بلکه هدف ایجاد امکانات برای مسافران است.

سازمان TransLink در سال‌های اخیر تمرکزش را بر روی بهبود خدماتش به مشتری گذاشته است. این سازمان با کارهایی نظیر استفاده از نشانگرهای دیجیتال زمان ورود و خروج قطارها در SkyTrain و معرفی اتوبوس‌های دو طبقه باعث آسایش افراد می‌شود.

 

 

منبع: Dailyhive