Thursday, April 18, 2024
-4.3 C
Calgary

پلیس کلگری مرکز ۱/۳۸ میلیون دلاری مربوط به کشت و پرورش ماریجوانا را متلاشی کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این خانه که در شمال شرقی منطقه  Bedfield Court واقع شده است جهت انجام عملیات کشت و پرورش ماریجوانا در سطح وسیع تغییر کاربری داده شده بود. پلیس در یک عملیات وسیع این مرکز کشت و پرورش ماریجوانا را در شمال شرقی شهر کلگری تعطیل کرده است.

طبق بیانیه منتشر شده روز دوشنبه پلیس، روز جمعه افسران پلیس به همراه یگان‌های ضربتی ویژه با در دست داشتن مجوز اقدام به بازرسی از یک خانه واقع در بلوک ۱۰۰ شمال شرقی منطقه Bedfield Court ورود کردند و در آنجا بیشتر از ۱۱۰۰ گیاه مخدر به ارزش تخمینی ۱/۳۸ میلیون دلار یافتند.

هنگامی که پلیس برای بازرسی به این خانه رسیده بود کسی در آنجا حضور نداشت. طبق اظهارات پلیس سیستم‌های برق، گرمایش، سرمایش و تهویه، لوله‌کشی و ساختاری این خانه جهت کشت و پرورش غیر قانونی ماریجوانا تغییر کاربری داده شده بودند. همینطور تجهیزات متعلق به عملیات کشت و پرورش به ارزش ۲۰۰۰۰ دلار در این خانه یافت شد. سازمان خدمات بهداشتی آلبرتا و شهرداری کلگری اعلام کرده‌اند که واحد مسکونی مورد نظر غیر قابل سکونت است. گروهبان دوم کایل گرانت (Kyle Grant) در این رابطه گفت:

یک عملیات کشت و پرورش در چنین سطح  وسیعی می‌تواند سبب بروز تهدیدات ایمنی برای سلامتی و تندرستی ساکنان و همسایگان در اطراف این خانه مسکونی شود. خانه‌هایی که سیستم‌های برق، لوله‌کشی و گرمایش، سرمایش و تهویه خود را دستکاری کرده اند خطر بروز آتش‌سوزی را به شدت افزایش می‌دهند و ما قبلا نیز شاهد پیامدهای مرگبار این مساله بوده‌ایم.

پلیس می‌گوید که تحقیقات در این رابطه همچنان ادامه دارد.

منبع: cbc