Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

نردبان 120 فوتی که “به هیچ کجا راه ندارد”، جدیدترین اثر هنری شهر ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این اثر هنری جدید که در خیابان Kingsway، در شرق خیابان Gladstone، در بخش شرقی شهر ونکوور قرار دارد، باعث می شود که افراد در هنگام عبور از کنار آن، نگاهی گذرا به آن بیاندازند.

در اوایل ماه جاری، Westbank که توسعه دهنده در شهر Vancouver است یک نردبان 108 پله ای را که کار طراح محلی شهر Khan Lee بود را در این شهر نصب کرد. این شرکت، این اثر هنری عمومی را به عنوان بخشی از سرمایه گذاری خود در باغ های چند منظوره Kensington معرفی کرده است که اکنون در حال تکمیل شدن می باشند.

این شرکت اعلام کرده است که: “طراحی نردبان 120 فوتی Khan Lee در سال 2014 توسط هیئت داوران برگزیده شد. این نردبان 108 پله دارد و علت این تعداد پله به دلیل ارتباط آن با اعتقادات Dharmic می باشد که در آن از عدد 108 به عنوان یک “عدد معنوی” نام برده شده است.”

کارکنان ساخت این اثر، هنوز در حال ساخت مراحل پایانی پایه نردبان هستند، که قرار است یک پلاک با اطلاعات کامل در خصوص ارتفاع و ارتباط آن با ساختمان جدید در آن نوشته شود.

باغ های Kensington دارای 428 خانه در سه برج 17 طبقه است که توسط یک بالکن چند منظوره به یکدیگر متصل می شوند. این بخش شامل یک سوپرمارکت T & T، چند رستوران و مغازه کوچک و خانه های مسکونی است. سوپرمارکت T & T قرار است در اواخر پاییز امسال افتتاح شود.

منبع: dailyhive