Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

کاهش حد مجاز سرعت در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت بریتیش کلمبیا اعلام کرده است که قصد دارد تا حد مجاز سرعت را در تعدادی از بزرگراه ها در سراسر استان، به ویژه در بزرگراه Sea-to-Sky کاهش دهد.

Claire Trevena، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ها، گفته است: “از زمانیکه دولت قبلی در سال 2014 میزان حد مجاز سرعت را افزایش داد، تصادف های جدی افزایش پیدا کرده است.” “ما می دانیم که مردم می خواهند سریع به جایی که می روند برسند، اما کار ما این است که به آنها کمک کنیم تا سلامت به مقصد برسند.”

پیش از این بیانیه، وزارت حمل و نقل و زیرساخت ها، گزارش تصادفات سه سال اخیر که توسط ICBC جمع آوری و تصادف منجر به حضور پلیس شده بود را بررسی کرد. برای دقت بیشتر، تنها تصادف هایی بررسی شدند که منجر به مصدومیت یا فوت سرنشینان شده بودند.

علاوه بر سرعت، انحراف در رانندگی، حیات وحش و شرایط بد جوی، به عنوان سه عامل اصلی ناظر بر راننده، شرایط جاده و رانندگی با سرعت بالا در شرایط فعلی انتخاب شدند.

در نتیجه این بررسی، کاهش حد مجاز سرعت به میزان 10 کیلومتر در ساعت، برای 15 بخش و 570 کیلومتر بزرگراه، که در آنها افزایش تعداد تصادفات نشان داده شده بود، در نظر گرفته شد. مسیرهایی که در آنها میزان تصادفات افزایش پیدا نکرده بودند، بدون تغییر باقی خواهند ماند.

در میان کاهش هایی که در بزرگراه های خارج شهر اتفاق افتاد، بیشترین تغییر مربوط به چند بخش از بزرگراه Sea-to-Sky است:

  • از Horseshoe Bay تا Squamish، کاهش حد مجاز سرعت از 90 کیلومتر در ساعت به 80 کیلومتر در ساعت
  • از Squamish تا Whistler، کاهش حد مجاز سرعت از 100 کیلومتر در ساعت به 90 کیلومتر در ساعت
  • از Whistler تا Pemberton، کاهش حد مجاز سرعت از 90 کیلومتر در ساعت به 80 کیلومتر در ساعت

وزارت حمل و نقل همچنین استفاده از سیستم های اطلاعات جوی را در جاده ها آغاز خواهد کرد. این اطلاعات به راننده ها کمک خواهند کرد که اطلاعات دقیق از شرایط جاده را داشته باشند.

شاید تعجب کنید از اینکه، بزرگراه 3 از Hope تا Coquihalla و بزرگراه 5 از Hope  تا Kamloops، هیچ علائمی از کاهش ایمنی را نشان ندادند، و در نتیجه سرعت مجاز در آنها 110 کیلومتر در ساعت و 120 کیلومتر در ساعت، باقی می ماند.

همچنین RCMP اعلام کرده است که آنها نیروهای خود را در منطاطقی که حد مجاز سرعت در آنها کاهش پیدا کرده است، تقویت می کنند تا مطمئن شوند که رانندگان محدودیت سرعت جدید را رعایت می کنند.

منبع: DailyHive