Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

مالک خانه ای 6 خوابه در نزدیکی UBC شوید، با قیمت کمتر از 500،000 دلار!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این بر کسی پوشیده نیست که محوطه اطراف دانشگاه بریتیش کلمبیا یک محله بسیار خوب برای این است که در آنجا خانه‌ای داشته باشید.

این خانه که در سال 1975 ساخته شده است، دارای شش اتاق خواب و شش حمام است و در محله آرام Cul-de-Sac ، با یک پیاده روی کوتاه تا Pacific Spirit Park فاصله دارد.

خانه دارای سه طبقه با اتاق های بزرگ و گلخانه ای درست در کنار اتاق خانواده است.

این خانه که توسط Dexter Realty، برای فروش گذاشته شده است، 9،850 فوت مربع وسعت دارد، و از آن با عنوان “خانه ای مناسب برای کسی که دنبال خانه بزرگ در یک منطقه فوق العاده در نزدیکی UBC، St Georges، Crofton، و مدارس دولتی، با مسیرهای پیاده روی، رستوران، و محدوده خرید Kerrisdale and Dunbar” یاد شده است.

خوب، به اندازه کافی در مورد امکانات رفاهی صحبت کردیم. قیمت آن چقدر است؟

حدود 449000 دلار، چطور است؟

بله، دقیقا، کمتر از نیم میلیون دلار است. خیلی بهتر از آن که واقعیت داشته باشد؟ از نظر تکنیکی، بله، اما یک مسئله ای وجود دارد.

این خانه در 4144 Tytahun Crescent، واقع شده است، درست در منطقه Musqueam First Nation ،

و به همین دلیل یک سال اجاره اضافی به مبلغ سالانه 21،092 دلار، که در سال های 2035 و 2055 افزایش پیدا می کند، برای آن در نظر گرفته شده است.

اجاره نامه در سال 2064 به اتمام می رسد.

و اینکه این خانه برای شما مناسب است یا خیر، اما الان زمان خوبی است تا گزینه های موجود را بسنجید.

با توجه به آخرین گزارش ها، فروش خانه در سراسرMetro Vancouver در ماه اکتبر در مقایسه با میانگین یک دوره طولانی مدت، کمتر شده است.

در گزارش های ماهانه، هیئت امناء املاک Greater Vancouver، (REBGV) آورده است که تعداد فروش خانه مسکونی در این منطقه در ماه گذشته برابر با 1966 بوده که 34.9 درصد نسبت به ماه اکتبر 2017، کاهش داشته است. فروش ماه گذشته نیز 26.8 درصد کمتر از میانگین فروش 10 ساله اخیر در ماه اکتبر بوده است.

رییس REBGV، Phil Moore می گوید: “عرضه خانه برای فروش، در حال بازگشت به سطحی است که در حدود چهار سال گذشته در بازار مشاهده نشده است. “برای متقاضیان خرید خانه، این می تواند به معنی حق انتخاب بیشتر باشد.”

و این خانه ممکن است یکی از آن گزینه ها باشد.

منبع: DailyHive