Wednesday, April 24, 2024
15.7 C
Calgary

400 میلیون دلار سرمایه‌گذاری در پروژه‌های حمل و نقل پایدار TransLink

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

TransLink نخستین اوراق قرضه سبز خود (Green Bond) را با ارزش 400 میلیون دلار منتشر کرده است. این TransLink را به اولین شرکت حمل و نقل عمومی در کانادا تبدیل کرده است که چنین برنامه سرمایه‌گذاری را اجرا می‌کند.

این بزرگترین انتشار اوراق قرضه توسط TransLink از سال 2010 تاکنون است.

Kevin Desmond مدیر عامل شرکت TransLink، در بیانیه‌ای گفت: TransLink متعهد به یک آینده پایدار است و ما تمام فعالیت‌هایمان را برای انعکاس این تعهد برنامه‌ریزی و هدفگذاری کرده‌ایم. مشتریان، جامعه و سرمایه‌گذاران ما این را می‌خواهند و ما پاسخگو خواهیم بود.

پیش‌تر و در مصاحبه‌ای دیگر، Rob Malli ، مدیر مالی TransLink، به Daily Hive گفته بود که اوراق قرضه سبز می‌توانند به سرمایه‌گذاری روی اتوبوس‌هایی که با باتری الکتریکی کار می‌کنند، خطوط حمل و نقل سریع جدید راه آهن و شاید حتی به گوندلای Burnaby Mountain به سمت دانشگاه Simon Fraser کمک کنند.

در حالیکه برنامه‌های معمول اوراق قرضه TransLink پیش از این روی پروژه‌هایی که سازگار با محیط زیست هستند، متمرکز بود، برنامه اوراق قرضه سبز به جذب سرمایه‌گذاران به پروژه های سبز و کم کربن اختصاص یافته است.

یک برنامه اوراق قرضه سبز سطح بالاتری از احساس مسئولیت در برابر محیط زیست را دارد و مقامات حمل و نقل عمومی می‌گویند که علاقه سرمایه‌گذاران “قابل توجه” بوده است.

این امر با مصوبه TransLink در اوایل پاییز امسال که به دنبال طرح سبز برای کاهش 80 درصدی انتشار گازهای گلخانه‌ای و استفاده 100 درصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر تا سال 2050 است به اوج خود رسید. بسیاری از این اهداف به تبدیل ناوگان اتوبوس به ناوگانی که عمدتاً از وسایل نقلیه با باتری‌های الکتریکی استفاده می‌کنند، بستگی دارند.

تا به امروز، این موسسه حمل و نقل عمومی از طریق برنامه‌های اوراق قرضه معمول خود سرمایه 1،53 میلیاردی جذب کرده است.