Friday, April 26, 2024
2.7 C
Calgary

برای خرید خانه در آلبرتا، چقدر باید درآمد داشته باشید؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به فکر خرید خانه هستید و در آلبرتا زندگی می کنید، خوش شانس هستید.

Zoocasa، کارگزاری که آمار مربوط به املاک و مستغلات کانادا را بررسی می کند، متوجه شده است که خرید خانه در استان  Wild Rose در مقایسه با سایر استان ها مثل Ontario و بریتیش کلمبیا، مقرون به صرفه تر است.

در تمامی 25 بازار آلبرتا، با داشتن میزان درآمد متوسط سالانه، می توان خانه ای در حد متوسط خریداری کرد.

کلگری دومین شهر مقرون به صرفه در این استان است، و اختلاف بین میزان درآمد سالانه 63،925 دلار برای خرید خانه (به ارزش 468،634 دلار در ماه اکتبر)، 33،409 دلار کمتر از متوسط درآمد خانوار در این شهر است.

حتی شهرهایی در آلبرتا که کمتر مقرون به صرفه می باشند، در مقایسه با بسیاری از شهرها در BC و Ontario، شرایط خیلی بهتری دارند و فاصله زیادی بین میزان درآمد متوسط و میزان درآمد مورد نیاز برای خرید خانه 97،866 دلار برای ساکنان ونکوور است.

به گزارش Zoocasa، مقرون به صرفه ترین شهر برای زندگی در آلبرتا، Fort McMurray است. هرچند که به نظر می رسد، این موضوع تا حد زیادی تحت تأثیر میانگین درآمد متوسط بالای 195،656 دلار در سال، در مقایسه با میانگین مورد نیاز برای خرید خانه به میزان 51،066 دلار است.

Cold Lake، Lethbridge،Lloydminster، CamroseMedicine Hat و High River ارزانترین محل ها برای زندگی هستند، اگر که میزان درآمد متوسط را در نظر نگیرید، چرا که میانگین قیمت خانه در این مناطق کمتر از 300،000 دلار می باشد.

اینفوگرافی زیر توسط Zoocasa با توجه به آمار ارائه شده توسط Calgary Real Estate Board, Realtors Association of Edmonton, Lethbridge and District Association of Realtors, Medicine Hat Real Estate Board, Central Alberta Realtors Association, و the Canadian Real Estate Board ارائه شده است.

تمامی قیمت ها و درآمدها مربوط به اکتبر 2018 می باشند، به جز Camrose، Red Deer و Sylvan Lake بود که آخرین آمار موجود، مربوط به ماه سپتامبر است.

منبع: DailyHive