Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

قوانین جدید رانندگی در Ontario

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق گزارش وزارت حمل و نقل (MTO)، انتظار می رود که بخشی از قانون پیشنهادی ماریجوانا که در سال 2017 تصویب شد، از اول ژانویه 2019 اجرایی شود.

در 12 دسامبر سال 2017، Ontario قانون 174، در خصوص فروش ماریجوانا را به تصویب رساند، که در ادامه در سراسر کانادا اجرایی شد.

در ایمیلی از سوی مقامات MTO ، به دنبال وضع قانون جدید در خصوص قانونی شدن ماریجوانا، اعلام شده است که در سال جدید، قوانین جدید به منظور “تقویت قوانین ایمنی جاده ای” اعمال خواهد شد.

در صورتیکه رانندگان، در حین صحبت با موبایل، یا ارسال پیام کوتاه، سعی در برقراری تماس، یا ارسال ایمیل از طرف پلیس متوقف شوند، تا مبلغ 1000 دلار جریمه شده، به مدت سه روز گواهینامه رانندگی آنان تعلیق شده، و سه امتیاز منفی با آنان تعلق می گیرد.

Jeff Yurek، وزیر حمل و نقل Ontario، در ایمیل خود به CBC News در روز پنج شنبه اعلام کرده است که: «ایمنی اولویت اصلی ما است»، تصویب این قانون به استان اجازه می دهد تا رفتارهای ناامن رانندگان را که شامل رانندگی بی احتیاط، و در تعارض با رانندگی با قوانین فعلی است را مورد بررسی قرار دهد و به بهبود ایمنی جاده ها کمک کند.

در صورتیکه رانندگان بیش از یک بار این قوانین را رعایت نکنند، تا 2000 دلار جریمه خواهند شد، گواهینامه آنها به مدت هفت روز تعلیق شده، و همچنین شش امتیاز منفی به آنها تعلق می گیرد.

اگر بیش از دو بار این قوانین را رعایت نکنند، مبلغ جریمه به 3000 دلار، و مدت تعلیق گواهینامه به مدت30 روز افزایش پیدا خواهد کرد.

Yurek در ادامه گفته است که: “جاده های Ontario یکی از امن ترین ها در آمریکای شمالی است، اما ما همچنین می دانیم که بی احتیاطی در رانندگی، یک مسئله جدی است.”

تصویب قوانین جدید، زیر نظر دولت فدرال، “Ontario را به داشتن سخت ترین مجازات ها برای تکرار بی احتیاطی در رانندگی تبدیل می کند.”

منبع: CBC