Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

پیش بینی هوای زمستانی و غیر معمول در بریتیش کلمبیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سازمان آب و هوای بریتیش کلمبیا، شرایط جوی این منطقه در زمستان را پیش بینی کرده است، که ممکن است برای برخی شوکه کننده باشد!

از یک سو، در اوائل ماه اکتبر، 18 رکورد سرما در استان به ثبت رسید. حتی Clinton با دمای منفی 14.2 درجه سانتی گراد، رکورد قبلی خود که منفی 5 درجه سانتی گراد در سال 2012 بود را شکست.

در حال حاضر، محیط زیست کانادا برای Metro Vancouver هشدار باران و باد شدید داده است. در نواحی کم عمق احتمال سیلاب وجود دارد، و وزش باد با سرعت 80 کیلومتر / ساعت ممکن است باعث آسیب های شدید شود.

با در نظر داشتن تمامی این موراد، پیش بینی می شود که زمستان کاملا ملایمی پیش رو داشته باشیم. در واقع سازمان هواشناسی پیش بینی می کند که Lower Mainland با ابرهای Arctic کمتری مواجه شود و همچنین احتمال بارش برف کمتر می باشد.

علاوه بر این، پیش بینی ها نشان داده است که “در کنار بارش باران های معمول در جنوب بریتیش کلمبیا، احتمال طوفان و دوره های طولانی بدون بارش وجود دارد.”

از سوی دیگر، پیش بینی می شود که در بخش شمالی، شاهد آب و هوای مرطوب باشیم.

در این گزارش اعلام شده است که دوره های بدون بارش، با باران های شدید، قطع می شوند، و در طول این مدت احتمال بارش برف در کوه ها وجود خواهد داشت.

با توجه به این موارد، احتمال می رود که فصل اسکی با چالش هایی روبرو شود.

علاوه بر این، نشانه های اولیه حاکی از شروع زودهنگام فصل بهار دارد.

منبع: vancouverisawesome