Tuesday, April 23, 2024
15.6 C
Calgary

افزایش سرعت رایگان اینترنت Shaw تا مرز ۶۰۰ مگابیت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکت عرضه اینترنت Shaw Internet قصد دارد به طور رایگان سرعت‌های دانلود خود را تا مرز ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه بالا ببرد. اگر در طول ماه دسامبر متوجه شدید که سرعت مودم Netflix شما بیشتر از حد معمول شده است بدانید یک دلیل ساده پشت این افزایش سرعت وجود دارد زیرا شرکت عرضه اینترنت Shaw تصمیم گرفته است تا به صورت خودکار سرعت‌های دانلود را برای ۲ طرح برتر اینترنتی این شرکت ۲ برابر کند به طوریکه قرار است سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه تبدیل به ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه و سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه تبدیل به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه شود.

مشتریان طرح‌ها لازم نیست به خاطر این سرویس‌های اینترنتی جدید و سرعتی مبالغ اضافه‌ای بپردازند و مشتریان جدید هم قادر خواهند بود با خرید این سرویس‌ها در همان قیمت قبلی سود ویژه‌ای به دست بیاورند. براد شاو (Brad Shaw)، مدیرعامل شرکت ارتباطات Shaw Communications در یک بیانیه اعلام کرد:

این یک طرح ویژه و یا موقتی نیست بلکه می‌توان آن را یک نوع ارتقای بی‌سابقه در بهترین طرح‌های عرضه اینترنت شرکت به حساب آورد که بدین وسیله امکان ارائه اینترنت با سرعت‌های بالاتر به مشتریان فراهم می‌شود تا بتوانند از تکنولوژی‌های خانگی با قدرت بیشتری استفاده کنند و ارتباطات خود را با دنیا بیشتر از قبل مستحکم کنند. ما در تلاش هستیم که ارزش بیشتری به مشتریان ارائه کنیم و از این موضوع آگاه هستیم که داشتن سرعت بیشتر برای دانلود از اینترنت حیاتی است. ما قصد داریم سرعت طرح‌های اینترنتی برتر خود را ۲ برابر کنیم. هیچ ترفند و حقه‌ای در کار نیست بلکه هدف فقط افزایش بیشتر سرعت اینترنت است. به همین سادگی که می‌بینید.

موضوع افزایش سرعت‌ها در نظر اول به همان سادگی است که وبسایت شرکت Shaw بیان می‌کند، قیمت‌ها در همان میزان معمول ثابت می‌مانند در حالی که سرعت افزایش پیدا می‌کند.

طرح عرضه اینترنت با سرعت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه که از هفته‌های آینده به طور خودکار تبدیل به ۶۰۰ مگابیت بر ثانیه خواهد شد در یک طرح ۲ ساله برای ۶ ماه نخست سال به قیمت ۵۵ دلار موجود بوده و برای ۱۸ ماه بعدی ماهانه ۱۰۵ دلار خواهد بود. طرح عرضه اینترنت با سرعت۱۵۰ مگابایت بر ثانیه نیز برای ۶ ماه نخست سال به قیمت ۵۰ دلار موجود بوده و سپس برای دوره‌های باقی‌مانده ماهانه تا سقف ۹۵ دلار عرضه خواهد شد.

طرح‌های مشابه در شرکت Telus که رقیب این شرکت است در حال حاضر همان میزان قیمت را نشان می‌دهند و این در حالی است که طرح‌های عرضه اینترنت ۳۰۰ مگابایت بر ثانیه متعلق به شرکت Telus Internet برای ۶ ماه نخست سال مبلغ ۵۵ دلار و برای بقیه ماه‌ها ۱۱۰ دلار از مشتریان دریافت می‌کنند و طرح‌های عرضه اینترنت این شرکت با سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه برای ۶ ماه نخست سال ۵۵ دلار بوده و بعد از آن ماهانه ۹۵ دلار است. اگرچه به نظر نمی‌رسد که این طرح‌ها به شکل قراردادهای ۲ ساله به مشتریان ارائه خدمات کنند. بنابراین چه به دنبال دانلود فصل دیگری از سریال The Office باشید یا بخواهید به تماشای فصل‌های سریال Shrek the Halls از اینترنت بنشینید متوجه خواهید شد که چرا آن دایره مزاحم مربوط به بارگذاری ویدیوها با سرعتی ۲ برابر ناپدید می‌شود.

منبع: dailyhive