Thursday, April 25, 2024
7.6 C
Calgary

کانادا رتبه اول کشورها ، از نظر جذابیت جشن‌های کریسمس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طبق یک رده‌بندی جدید کانادا به عنوان جذاب‌ترین کشور دنیا از نظر جشن‌های کریسمس انتخاب شد. در این رده‌بندی کانادا حتی از رقیب سرسخت خود یعنی نروژ هم پیشی گرفت.

در توضیحات این رده‌بندی که Taxi2Airport  انجام شده است، گفته شده است: هر کشوری مراسم و رسوم متفاوتی دارد و این رسوم در قاره‌های مختلف تفاوت بیشتری دارند. بعضی از شهرها کریسمس را به صورت grand style جشن می‌گیرند و بقیه با لباس‌ها و رسوم محلی آن و چیزی بینابین این دو شیوه جشن می‌گیرند.

با توجه به وجود سنت‌ها و رسوم بسیار متفاوت و مختلف کریسمس، این رده‌بندی داده‌های جشن وشادی (festive data) شامل شناخته شده بودن به عنوان مقصد مسافرتی در کریسمس، احتمال بارش برف و محبوبیت موزیک مخصوص کریسمس را مورد بررسی قرار داده است.

در این رده‌بندی مشخص شد که کانادا به لطف علاقه بخش اعظمی از مردم کانادا به گوش دادن موزیک‌های کریسمس جایگاه اول جذابیت برای کریسمس را از آن خود کرد. کانادا در میان 55 کشوری که در Spotify مورد بررسی قرار گرفتند از نظر گوش دادن به موزیک‌های کریسمس در جایگاه هشتم قرار گرفت و آهنگ yuletide محبوب و شاخص آن‌ها آهنگ Away in a Manager از Sarah McLachlan است.

کانادا همچنین از نظر احتمال برفی بودن کریسمس در جایگاه ششم قرار دارد، World Weather Online پیش‌بینی می‌کند که کانادا با احتمال 43.55 درصد در روز کریسمس برفی خواهد بود. با توجه به امکان اسکی کردن به همراه بابانوئل در پیست Whistler Blackcomb ski که شهرت جهانی دارد، اسکیت روی یخ در Lake Louise که به عنوان بهترین زمین اسکیت شناخته می‌شود و سوار شدن بر سورتمه‌هایی که اسب‌ها آن را می‌کشند در Sun Peaks، کانادا به سادگی توانسته رتبه اول را در شاخص‌های جشن و شادی مورد نظر این رده‌بندی به دست بیاورد.

برای مشاهده کامل این رده‌بندی اینفوگرافیک زیر را ببینید:

رده بندی جذابیت کریسمس

منبع: Dailyاive