Saturday, April 27, 2024
5.2 C
Calgary

بهترین مقصدهای آلبرتا برای سفر جاده‌ای زمستانی

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زمستان آلبرتا همیشه با سرمای سخت و بارش‌ شدید برف همراه است! با این وجود می‌توانیم با سفر به مقصدهای زیبا از این فصل لذت ببریم. از تماشای آبشارهای یخ‌زده گرفته تا پیاده‌روی و اسکی روی یخ و قدم زدن در خیابان‌های یخ‌زده، زمستان را به فصلی بی‌نظیر برای ماجراجویی در آلبرتا تبدیل می‌کنند.

Sylvan Lake’s Winter Activities

هر سال دهکده زمستانی Sylvan Lake در مرکز آلبرتا توسط ۳۰۰ هزار چراغ کریسمسی نورانی می‌شود! با تاریک شدن آسمان در این دریاچه شما می‌توانید از نورپردازی‌ها لذت ببرید و با اسکیت روی یخ، ماهیگیری و سورتمه‌سواری، لحظات خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

آدرس: Sylvan Lake, Alberta

Crescent Falls 

زمستان آلبرتا مملو از زیبایی‌های طبیعی است! به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم در فهرست مقصدهای زمستانی خود آبشارهای کوهستان راکی را نیز یادداشت کنید. آبشار دو طبقه‌ای Crescent با ارتفاع ۳۰ متر چشم‌انداز بی‌نظیری را در دره Bighorn River خلق کرده است.

آدرس: Crescent Falls, Alberta T0M 2H0

Drumheller

مناظر اطراف Drumheller که در تابستان طرفداران فراوانی دارد، در طول زمستان نیز مکانی عالی برای برف‌بازی و تماشای چشم‌اندازهای سفیدرنگ هستند. شما همچنین می‌توانید در طول سفرتان از موزه Royal Tyrrell بازدید کنید و استخوان‌های دایناسورها را ببینید.

آدرس: Drumheller

Lacombe’s Main Street

یک خیابان قدیمی مناسب پست‌های اینستاگرامی، با حال و هوای نیویورک! ساختمان Flatiron که جواهر Lacombe نامیده می‌شود در خیابان اصلی شهر قرار دارد. در حالی که از معماری بی‌نظیر و خیابان‌های زیبا لذت می‌برید، می‌توانید جلوی دیوارهای نقاشی شده ژست بگیرید و عکاسی کنید. این شهر که با نام پایتخت نقاشی دیواری آلبرتا شناخته می‌شود، تاریخ را در معرض چشمان شما قرار می‌دهد.

آدرس: 5104 50th Avenue, Lacombe

Abraham Lake Ice Bubbles

یک دریاچه یخ‌زده با حباب‌های بی‌شمار، از پربازدیدترین نقاط آلبرتا در زمستان است. حباب‌های یخ‌زده دریاچه Abraham که شبیه به گل هستند، چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را خلق می‌کنند. اگر به اسکی روی یخ علاقه دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این دریاچه را در اولویت قرار دهید. توجه داشته باشید که وزش باد در این منطقه بسیار شدید است، پس قبل از سفر آب و هوا را بررسی کنید.

آدرس: 18032 David Thompson Highway #17562

Visit some towns in Alberta that become magical in the winter 

آلبرتا با چشم‌اندازهای شگفت‌انگیز و مراکز زمستانی که در فصل سرما بازگشایی می‌شوند، بهترین شهرهای توریستی کانادا را در خود جا داده است. شما می‌توانید پیش از بهار به بازدید از این مقصدها بپردازید.

آدرس: نقاط مختلف استان

The Donut Mill

بهترین دونات‌ها و جذاب‌ترین مقصدهای گردشگری را در Red Deer‌ پیدا کنید! Mills دونات‌های بی‌شمار با طعم‌های بی‌نظیری را برای گردشگران آماده می‌کند که محبوب‌ترین آنها شامل Oreo، Rolo، Apple Pie و Rainbow Dip می‌شود.

آدرس: 123 Leva Avenue, Red Deer County

SnowDays in Banff

قرار است زمستان امسال SnowDays، واقع در بنف، و Lake Louise با مراسم شاد و فعالیت‌های سرگرم‌کننده خود در ژانویه بار دیگر باعث پیوند انسان و طبیعت شود. در این لینک می‌توانید مجسمه‌های بزرگ یخی واقع در شهر بنف را مشاهده کنید و بعد برای سفر آماده شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم اسکیت‌ها‌ و لباس‌های گرمتان را برای یک سفر کانادایی به‌یادماندی داخل چمدان بگذارید.

از ۱۹ ژانویه تا ۴ فوریه، SnowDays با مجموعه‌ای از فعالیت‌های رایگان و رویدادهای جذاب گرمابخش این فصل سرد خواهد شد.

آدرس: Various locations in Banff and Lake Louise

Grotto Canyon

یکی از نقاط آلبرتا که پس از سرمای شدید در دسترس شما قرار می‌گیرد! زمانی که برای پیاده‌روی در مسیرها Grotto Canyon‌ می‌روید و روی رودخانه یخ‌زده قدم می‌زنید، ممکن است از همراه نداشتن اسکیت‌هایتان پشیمان شوید!

آدرس: East of Canmore along Bow Valley Trail. It is located beside the aptly named Grotto Canyon Pond

Maligne Canyon

برای توصیف Maligne Canyon، واقع در پارک ملی جسپر، به کلمات زیادی نیاز داریم! این طبیعت شگفت‌انگیز، فوق‌العاده و خاطره‌انگیز یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های طبیعی پارک جسپر است. در حالی که دمای هوا کاهش پیدا می‌کند، Maligne River تبدیل به مکانی بی‌نظیر برای پیاده‌روی روی یخ‌ و یخ‌نوردی می‌شود.

آدرس: پارک ملی جسپر

Track the CP Holiday Train

امسال هم CP Holiday Train با نورپردازی‌های منحصربه‌فرد، موسیقی و برنامه‌ها و فعالیت‌های سرگرم‌کننده در ماه دسامبر حرکت خود را شروع می‌کند. این قطار هیجان‌انگیز از شهرهای مختلف آلبرتا نظیر کلگری، کنمور، لث‌بریج و اوکوتوکس عبور می‌کند.

آدرس: مناطق مختلف استان

Big Rock – Okotoks Erratic

یک صخره بزرگ که به نظر می‌رسد خیلی بی‌دلیل در وسط دشت‌های آلبرتا قرار دارد! در طول سفرتان به این منطقه از Okotoks و High River دیدن کنید، از فروشگاه‌های محلی سوغاتی‌های به‌یادماندنی تهیه کنید. به شما همچنین پیشنهاد می‌کنیم بازدید از لوکیشن Heartland بازدید کنید و در پارک‌های و جاده‌های دیدنی پیاده‌روی کنید.

آدرس: Alberta Highway 7, Black Diamond

Lundbreck Falls

آبشار Lundbreck، با فاصله ۲۰ دقیقه‌ای از شهر Pincher Creek، مناظر خیره‌کننده، یک پل دیدنی و فضای بی‌نظیری را برای عکاسی به شما ارائه می‌دهد.

آدرس: Range Road 24B, Lundbreck

منبع: Daily Hive