Friday, April 26, 2024
4.6 C
Calgary

نخستین هتل ماریجوانا که در تورنتو افتتاح شده پیچیده‌تر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک هتل جدید درست در مرکز شهر تورنتو افتتاح شده است که به نظر می‌رسد مخصوص اقامت مسافرانی باشد که ماده ماریجوانا همراه خود حمل می‌کنند. فقط انتظار نداشته باشید که در آنجا پوسترهای آویزان گروه موزیک Grateful Dead و فرش‌های کرکی گسترده شده در زمین ببینید اما روی هم رفته این مجموعه به طرز غافلگیرکننده‌ای متوسط رو به بالا است. هتل ماریجوانا تفاوت‌هایی با هتل‌های معمول دارد که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهید شد.

هتل Cannabis Air که خود را با عنوان «نخستین هتل ماریجوانا در جهان با اتاق‌های مخصوص کشیدن ماریجوانا» معرفی می‌کند برای کسب درآمد افتتاح شده است. تنها مشکل این است که خارج از وبسایت این هتل به دشواری می‌توان اطلاعات زیادی درمورد این مجموعه لوکس پیدا کرد.

وبسایت هتل نام خیابان شماره ۵۳ McCaul Street در تورنتو را به عنوان محل این هتل تجاری فهرست کرده است و به این خاطر که با خیابان شماره ۴۹ McCaul Street اشتباه گرفته نشود در صفحه فیسبوک هتل نیز آدرس مذکور ثبت شده است.

یکی از کارمندان هتل Cannabis Air  تایید کرد که تمامی مهمانان باید ۱۹ سال تمام یا بالاتر باشند تا بتوانند در هتل اقامت کنند هرچند که گزینه‌های رزرو اتاق هنوز هم برای انتخاب کودکان به عنوان مهمان هتل جا دارد. در حال حاضر کارت اعتباری قبول نمی‌کنند اما می‌گویند که سرویس‌های تجاری در مدت کوتاهی راه‌اندازی خواهند شد. هنگام رزرو اتاق در وبسایت هتل از مشتریان خواسته می‌شود اطلاعات رزروشان را به هتل ایمیل کنند.

اتاق‌های مخصوص مصرف ماریجوانا به صورت فضاهای خصوصی سر باز هستند که برای هر کدام از اتاق‌های هتل به طور جداگانه درنظر گرفته شده‌اند به طوریکه می‌شود گفت آن‌ها جزو فضای معمول اتاق‌های هتل به شمار می‌روند. طبق اظهارات کارکنان کشیدن ماریجوانا در داخل فضای هتل ممنوع است زیرا در حال حاضر در ایالت آنتاریو مصرف ماریجوانا در یک محیط تجاری و کسب‌ وکار غیرقانونی است. حساب‌های فیسبوک، اینستاگرام و توئیتر هتل حاوی تصاویری از امکانات رفاهی داخل ساختمان و نواحی مجاور هتل است که شامل کتابخانه، استخر فضای باز و میزهای مخصوص بازی پینگ‌پونگ می‌شود.

سایر امکانات لوکس هتل شامل مرکز بدنسازی، تمرینات شخصی، استخر شنا و اتاق مخصوص بازی، فضاهای مخصوص برگزاری جلسات و دیدارهای تجاری و رسمی، اینترنت بیسیم رایگان، بهارخواب‌های خصوصی، نماهای فراگیر از سطح شهر، رختشورخانه و مجموعه‌های مخصوص نگهداری حیوانات خانگی است.

همچنین یک سرویس ۲۴ ساعته اطلاعات مشتری در هتل ماریجوانا برقرار است تا به سوالات مهمانان در رابطه با ماریجوانا پاسخ دهند و اطلاعاتی در مورد شهر در اختیار مهمانان بگذارند. این پیام نحس یا شاید هم بی‌خطر را به موارد بالا اضافه کنید که « متخصصان ما در زمینه ماریجوانا در همه موارد مورد نیاز کنارتان هستند» و این کاملا به نظر خاطره‌انگیز می‌رسد.

قیمت‌ها همانطور که ممکن است انتطار داشته باشید مناسب یک اقامتگاه در مرکز شهر است و به ترتیب از ۲۴۹ دلار تا ۲۹۹ دلار برای یک اتاق تک‌خوابه و ۲ خوابه تعیین شده است. البته وقتی قیمت‌ها را درنظر می‌گیرید اندکی نمایشی به نظر می‌رسند هرچند نمی‌شود تایید کرد که که تصاویر موجود از اتاق‌های هتل دقیقا همانی باشند که هستند مثلا تصاویر مربوط به یک اتاق تک‌خوابه به همراه فضای خصوصی مصرف ماریجوانا در هتل Cannabis Air که شبی ۲۷۴ دلار است و اتاق‌های فهرست شده هتل با هزینه شبی ۲۴۹ دلار به نظر می‌رسد در طرح‌بندی و دکوراسیون دخلی مشترک باشند. در روز ۱۱ دسامبر هم تصاویر کلا عوض شدند.

نام اکانت کاربری  Airbnb هتل کریس (Chris) است و این همان اسم کوچک مالک این هتل ماریجوانا است که توسط یکی از کارمندان Cannabis Air تایید شد. تحقیقات نشان می‌دهند که در حقیقت ساختمان‌ خیابان شماره ۵۳ McCaul St از ساختمان‌های زیرمجموعه یک مجتمع  بزرگ‌تر است که Village by the Grange یا  به اختصار (VBTG) نامیده می‌شود. واحدهای این مجتمع برای اجاره یا فروش فهرست شده‌اند. در تماس‌هایی که با دفاتر VBTG انجام شد اطلاعات کاملی در مورد هتل Cannabis Air منتشر نشد هرچند یکی از کارکنان گفت که بخشی از ساختمان مجتمع به منظور تجارت و کسب وکار اجاره داده شده است و اغلب مواقع هم ازاین ناحیه بویی شبیه مصرف ماریجوانا به مشام می‌رسد.

در عکس‌های استفاده شده در بخش امکانات رفاهی وبسایت هتل Cannabis Air از عکسی استفاده شده که به نظر یک نسخه بریده شده است که از وبسایت VBTG برداشته شده است.

منبع: dailyhive