Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

آمازون اعلام کرد دومین مرکز توزیع کالای خود را در آلبرتا افتتاح می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این شرکت چندملیتی تجارت الکترونیک، نخستین مرکز توزیع کالای خود را تابستان گذشته به روی جمعیت ساکن در ناحیه بالزاک (Balzac)  در این ایالت افتتاح کرد.

اکنون این غول تکنولوژی اعلام کرده است که انتظار دارد یک مرکز توزیع کالای دیگری در آلبرتا افتتاح کند که این یکی در ناحیه لدوک آلبرتا (Leduc, Alberta) مستقر خواهد بود و دارای مساحتی به اندازه ۹۲۹۰۳ متر مربع و بیشتر از ۶۰۰ هزار کارمند و کارگر تمام ‌وقت خواهد بود. گلن سامرویلا (Glenn Sommerville)، مدیر اجرایی شعبه آمازون در کانادا در یک بیانیه اعلام کرد:

توانایی ما در ایجاد بیشتر از ۶۰۰ هزار شغل با درآمد خوب و مزایای عالی به لطف شبکه‌ای از حمایت‌هایی بوده است که دریافت کردیم و نیز وجود نیروی کار ماهر در این ناحیه که واقعا در این امر تاثیرگذار بوده است. ما قدردان استقبالی هستیم که از جانب دولت و رهبران جامعه دریافت کردیم و رشد و توسعه کارمان در آلبرتا و توانایی ما جهت خدمت‌رسانی بهتر به مشتریان سبب هیجان و شور و نشاط در ما شده است.

در حین اینکه مرکز واقع در ناحیه لدوک دومین مرکز توزیع کالای آمازون در آلبرتا خواهد بود اما جزو یازدهمین شعبه از شعبات متعدد این شرکت در کانادا است. راشل ناتلی (Rachel Notley)، نخست وزیر محلی آلبرتا در یک بیانیه اعلام کرد:

ما در حال کار روی این موضوع هستیم که بتوانیم اشخاص و شرکت‌ها را تشویق به سرمایه‌گذاری، وارونه کردن جریان سرمایه‌ها به سمت آلبرتا و ایجاد شغل‌های بهتر در آلبرتا کنیم. بیانیه امروز آمازون بدین معنا است که هزاران شغل و فرصت‌های شغلی بهتر در راه هستند تا زندگی اکثریت کارگران ساکن آلبرتا و خانواده‌های آن‌ها را بهبود ببخشند. من تمایل دارم به شرکت آمازون برای سرمایه‌گذاری مجددش در آلبرتا تبریک بگویم و نیز از همه کسانی که انجام این سرمایه‌گذاری را امکان‌پذیر کردند کمال تشکر را دارم.

مرکز توزیع کالا واقع در ناحیه بالزاک کار خود را با استخدام ۱۰۰۰ نفر به صورت تمام وقت شروع کرد و اکنون ۱۶۰۰ نفر را به شکل نیمه‌وقت یا تمام‌وقت یا حتی فصلی استخدام می‌کند. کارگران تمام‌وقت مرکز مزایای روزانه‌ای دریافت می‌کنند که شامل بیمه پزشکی، دندانپزشکی و بینایی می‌شود و در کنار این‌ها پاداش‌های مبتنی بر کارکرد، ثبت نام در طرح صندوق ذخیره بازنشستگی، پاداش‌های سهامی شرکت و دستمزدهای رقابتی ساعتی به این کارگران تعلق می‌گیرد.

این بیانیه همچنین اظهار می‌کند که کارکنان مجاز خواهند بود تا در طرح انتخاب شغلی آمازون با عنوان (Amazon’s Career Choice program ) مشارکت کنند که تا سقف ۹۵ درصد از هزینه کارآموزی برای دوره‌های آموزشی مرتبط با حوزه‌های شغلی مورد نیاز شرکت را پرداخت می‌کند حتی اگر ارتباطی بین شغل این افراد در آمازون و دوره‌های آموزشی مربوطه وجود نداشته باشد.

طبق بیانیه شرکت در زمان افتتاحیه مرکز توزیع کالا در ناحیه بالزاک، آمازون به فعالین مرکز توزیع در این ناحیه دستمزد ساعتی می‌پردازد که از مبلغ ۱۵/۷۵ دلار به ازای هر ساعت شروع می‌شود.
منبع

dailyhive