Thursday, April 25, 2024
14.5 C
Calgary

نظرسنجی در خصوص خوراکی های ماریجوانا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمتر از دو ماه پس از قانونی شدن ماریجوانا در کانادا، دولت این کشور اعلام کرده است که در نظر دارد تا نظر مردم را در خصوص خوراکی های ماریجوانا بررسی کند، تا پیش نویس قوانین پیشنهادی را با به حداقل رساندن ” خطرات سلامت و امنیت عمومی”، مورد بازنگری قرار دهد.

دولت اعلام کرده که به دنبال ایده ها و نظرات عمومی در مورد پیش نویس مقررات، به ویژه در مورد سه موضوع از جمله قوانین محصول، بسته بندی و برچسب محصول، و الزامات کنترل کیفیت است.

این بررسی از اواخر هفته گذشته آغاز شده و تا 20 فوریه 2019 اجرا می شود.

دولت اعلام کرده است که فروش محصولاتی مانند مواد غذایی، عصاره ها و سایر انواع ماریجوانا،  بعد از 17 اکتبر 2019 قانونی و مجاز خواهد بود و مقررات پیشنهادی و Regulatory Impact Analysis Statement در روزنامه رسمی کانادا، بخش اول منتشر خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مقررات پیشنهادی، لطفا Backgrounder: نظرسنجی در خصوص مقررات سایر محصولات ماریجوانا را ببینید.

به گفته دولت: “ما به طور مستمر به دنبال بررسی نظرات و علایق افراد برای توسعه مقررات هستیم، ما به بررسی نظرات در خصوص پیش نویس قانون ادامه خواهیم داد”.

دولت این موضوع را اضافه کرده است تا تمام کانادایی ها از جمله استان ها، سرزمین ها و شهرداری ها، مردم بومی، صنایع، بیماران و گروه های بیمار، پزشکان، جوامع بهداشت عمومی و قوه مجریه را تشویق به مشارکت کند.

نحوه شرکت

کسانی که علاقمند به شرکت در این نظر سنجی هستند، می توانند یکی از گزینه های زیر را برای انجام این کار انتخاب کنند:

از طریق وب سایت:

شرکت کنندگان می توانند پرسشنامه آنلاین را تکمیل و ارسال کنند. برای این کار نیازی به ایجاد یک حساب کاربری یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی ندارید.

از طریق ایمیل:

شرکت کنندگان می توانند نظرات خود را به [email protected] ایمیل کنند.

از طریق نامه:

شرکت کنندگان می توانند نظرات خود را به آدرس زیر ارسال کنند:

0302B

Health Canada

Ottawa, Ontario

K1A 0K9

منبع: DailyHive