Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

شرکت Concord Pacific به افراد نیکوکار 60.000 دلار پاداش می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

نیکوکاری‌‌های اتفاقی باید پاداش دریافت کنند. این پیام ضمنی یک کمپین جدید است که مبلغ ۶۰۰۰۰ دلار پاداش نیکوکاری می‌دهد و با این کارش حمایت افراد نیکوکار از موسسات خیریه را تقدیر می‌کند.

مجموعه (Concord Pacific) با یک ایستگاه تلوزیونی محلی تشکیل یک تیم همکاری داده است تا به کمک آن‌ها دوربین مخفی‌هایی را به سراسر شهر بفرستند و از مردم هنگام انجام کارهای نیکوکارانه و مفید برای کمک به جامعه تصویر و فیلم تهیه کنند. قرار است پاداش نیکوکاری توسط شرکت مذکور داده شود.

انسان‌های نیکوکار و خوب در سراسر شهر فراوان هستند و از  کارهای نیکی مانند راهنمایی افراد غریبه برای یافتن مقصدشان و باز نگهداشتن در برای ورود کسی گرفته تا صرف جدا کردن زباله‌های ارگانیک از سایر زباله‌ها را انجام می‌دهند. مجموعه (Concord Pacific) برای نشان دادن این که پاداش نیکوکاری محفوظ است به هر کدام از این ونکووری‌های نیکوکار مبلغ ۱۰۰۰ دلار برای انتخاب موسسه خیریه مورد علاقه خودشان اعطا کرد و در این جریان تک‌تک آن‌ها را غافلگیر کرد.

اکنون نیز (Concord Pacific) در مراسم جشن ۳۰ سالگی تاسیس شرکت مبلغ ۳۰۰۰۰ دلار به یکی از موسسات خیریه‌ای اعطا خواهد کرد که توسط ۸ ونکووری شرکت کننده در سری مجموعه‌های دوربین مخفی نیکوکاری کاندید شده باشد. این شرکت انتخاب نهایی را به رای عموم واگذار می‌کند تا تصمیم بگیرد که کدام موسسه خیریه برای دریافت این پول نقد از همه شایسته‌تر است.

خلاصه فهرست موسسات خیریه مورد نظر به شرح زیر است:

  • صندوق حمایت از حیات وحش (World Wildlife Fund)
  • موسسه خیریه حمایت از کودکان (Variety – A Children’s Charity)
  • موسسه (Sole Food)
  • بانک غذایی (Greater Vancouver Food Bank)
  • بیمارستان کودکان (BC Children’s Hospital)
  • موسسه (Vibrant Dance)
  • سازمان (org)
  • منشور خیریه (Covenant House Vancouver)

به علاوه، شرکت (Concord Pacific) یک تیم متشکل از افراد حرفه‌ای، متخصصان سلامت و رسانه را کنار هم گرد آورده است تا بهترین رویداد نیکوکارانه را از میان چندین رویداد دیگر انتخاب کنند و در نتیجه ۳۰۰۰۰ دلار دیگر به خیریه مورد نظر تعلق می‌گیرد. بنابراین می‌بینید که ۶۰۰۰۰ دلار پاداش نیکوکاری در نظر گرفته شده است. پیتر آدزنیجا (Peter Udzenija)، مدیر ارتباطات شرکت‌ها در (Concord Pacific) اظهار کرد:

ما همچنین احساس کردیم که افراد نیکوکار در کل کارهای خوبی مانند کمک به موسسات خیریه هم انجام می‌دهند بنابراین به جای این که شرکت به صورت اختیاری در مورد انتخاب یکی از موسسات خیریه برای تحت حمایت قرار دادن تصمیم‌گیری کند این مردم نیکوکار هستند که قرار است تصمیم نهایی را بگیرند.

ساخت و ساز شهری یکی از ماموریت‌های شرکت (Concord Pacific) است و این کار حدود ۲ میلیون دلار از طریق اقدامات ساخت و ساز شهری، سازمان‌ها و موسسات خیریه به ناحیه مذکور تزریق می‌کند.
منبع: dailyhive