Saturday, April 20, 2024
-5.1 C
Calgary

در سال 2019، در بریتیش کلمبیا قیمت چه چیزهایی کمتر یا بیشتر می شود؟

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

غذا، حمل و نقل و قیمت بیمه ICBC مواردی هستند که در سال جاری گرانتر خواهند شد. در اینجا لیست مواردی که در سال 2019 هزینه آنها کمتر یا بیشتر می شود را معرفی کرده ایم.

قیمت مواد غذایی

طبق گزارش ارائه شده،از یک تحقیق مستقل توسط محققان دانشگاهی، قیمت مواد غذایی ممکن است به میزان 3.5 درصد افزایش یابد.

انتظار می رود که هزینه سالانه غذای یک خانواده چهار نفره در کانادا، به میزان 411 دلار افزایش پیدا کرده و به میزان حدود 12157 دلار افزایش یابد. اما انتظار می رود که قیمت گوشت و غذاهای دریایی، به دلیل کاهش تقاضا و مصرف بیشتر پروتئین گیاهی توسط مردم، کاهش پیدا کند.

محققان فاکتورهای متعددی را برای تعیین میزان تغییر قیمت مواد غذایی در نظر گرفتند، از جمله شرایط آب و هوا، شرایط خرده فروشی و تغییرات فرآورده های غذایی و ترجیحات مصرف کنندگان.

نرخ ICBC

کميسيون آب و برق بریتیش کلمبیا در نظر دارد تا تا نرخ بیمه را به میزان 6/3 افزایش دهد. در صورت تایید، نرخ جدید از تاریخ 1 آوریل اجرایی خواهد شد و به طور متوسط میزان افزایش حدود 60 دلار در سال خواهد بود.

دادستان کل David Eby، ماه گذشته اعلام کرد که ICBC در سال جاری 890 میلیون دلار و 1،3 میلیارد دلار در سال مالی 2017 – 2018 از دست داده است.

MSP

طرح خدمات پزشکی همانند سال 2019 باقی خواهد ماند، البته در 2018 حدود 50% کاهش قیمت داشت. در سال 2020، حق بیمه ماهانه premiums حذف خواهد شد.

برای جایگزینی درآمد از دست رفته از حق بیمه premiums، دولت یک مالیات جدید بهداشتی برای کارفرمایان در برخی از شهرها در نظر گرفته که باعث افزایش مالیات بر دارایی ها خواهد شد.

نرخ کشتی

کشتی های بریتیش کلمبیا اعلام کرده اند که در سال های 2019 و 2020، افزایش نرخ نخواهند داشت.

در آوریل 2018 شرکت، پس از اینکه قراردادی با استان برای کاهش هزینه ها در سه مسیر منعقد کرد، هزینه های 21 مسیر بین جزیره و مسیرهای شمالی و همچنین مسیر Horseshoe Bay-Langdale را کاهش داد.

سفر بین Tsawwassen و خلیج Swartz، از 12 سال پیش تا کنون، مبلغ 17.20 دلار می شود، در حالیکه هزینه ماشین در همین مسیر 57.50 دلار است.

کشتی های بریتیش کلمبیا اعلام کرده اند که در بهار 2019، در مسیرهای بین ونکوور و جزایر ونکوور، در زمان های خلوت، تخفیف ارائه خواهند داد.

ترانزیت

کرایه TransLink با 5 تا 10 سنت افزایش به عنوان بخشی از افزایش سالیانه که در برنامه چشم انداز 10 ساله شورای شهر در 2016 به تصویب رسید، صورت خواهد گرفت.

این افزایش به این معناست که کرایه یک شخص بزرگشال در منطقه یک از 2.95 دلار به 3.00 دلار، از اول ژوئیه افزایش پیدا خواهد کرد. و هزینه ماهانه از 95 دلار به 98 دلار افزایش می یابد.

الکتریسیته

مشترکان برق در سال 2019 شاهد هیچ افزایشی در هزینه های برق نخواهند بود.

آخرین تغییر نرخ مربوط به سال 2017 بود، و کمیسیون خدمات رفاهی اعلام کرده است که برای سومین سال، هزینه برق تغییری نخواهد کرد.

در همین حال، نرخ BC Hydro نیز همچنان مانند گذشته باقی خواهد ماند – حداقل تا آوریل – چرا که در سال گذشته به میزان 3% افزایش پیدا کرده بودند.

استان در حال بررسی جهت پیدا کردن راه هایی برای صرفه جویی در هزینه ها است. راه های مورد بررسی – همچنین نرخ های جدید – از آوریل 2019 اجرایی خواهد شد.

گاز طبیعی

FortisBC نرخ گاز طبیعی را به طور متوسط به میزان 68 دلار در سال 2019 افزایش خواهد داد.

مالیات بر مستغلات

خانوارها در Metro Vancouver با افزایش 28 دلاری صورتحساب های مالیاتی در پرداخت هزینه های خدمات آب، فاضلاب و زباله های بزرگ مواجه خواهند شد. در همین حال، شورای شهر ونکوور بودجه عملیاتی را تصویب کرده است که طی آن مالیات بر مستغلات را 4.5 درصد افزایش می دهد.

در Surrey، مالیات بر مستغلات در سال جاری و طی چهار سال آینده، هر سال، 2.9 درصد افزایش خواهد یافت که به معنای سالانه به میزان 60 دلار بطور میانگین است.

منبع: CBC