Friday, April 26, 2024
4.8 C
Calgary

20 درجه سانتی گراد نوسان دمایی در کلگری تا آخر هفته

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در این هفته تا به امروز هوای کلگری به معنای واقعی کلمه رفتار عجیب و غریب همیشگی را داشت. هوای سرد و یخبندانی در چند روز اخیر شاهد آن بوده‌ایم تا آخرین ساعات امروز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و طبق گزارش Environment Canada دمای منفی 9 درجه سانتی گراد امروز چهارشنبه با باران یخ زده همراه خواهد شد، پس اگر چتری از جنس تیتانیوم ندارید بهتر است در فضای بسته بمانید.

دمای هوای کلگری در چهارشنبه شب حتی تا منفی 13 درجه سانتی گراد نیز کاهش خواهد یافت، اما این پایان این چند روز سرد و یخبندان خواهد بود و هوا در بقیه هفته با افزایش دما مواجه خواهد بود.

از پنج شنبه تا دوشنبه پدیده جوی خاصی رخ نخواهد داد و هوا صاف، آفتابی و گرم‌تر خواهد بود. حتی در روز یکشنبه دمای هوا به 11 درجه سانتی گراد خواهد رسید؛ این یعنی هوای کلگری از چهارشنبه یا یکشنبه یک نوسان دمایی 20 درجه‌ای را تجربه خواهد کرد.

البته این به این معنی نیست که می‌توانید کلاه و کاپشن خود را به کمد منتقل کنید، چرا که دمای هوای در شب‌ها تا حدود 0 درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت و البته یک دلیل مهم‌تر اینکه هیچ‌کس نمی‌داند هوای کلگری چه سورپرایز جدیدی برای ما خواهد داشت.

تا جایی که می‌توانید از روزهای آفتابی این هفته لذت ببرید.

منبع: Dailyhive