Monday, October 21, 2024
-1.2 C
Calgary

فروش اینترنتی Dollarama در سراسر کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بسیاری از محصولاتی که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرکت Dollarama در سراسر کانادا موجود هستند اکنون به صورت اینترنتی هم قابل خرید هستند زیرا این شرکت یک فروشگاه اینترنتی جدید راه‌اندازی کرده است که کارش فروش معروف‌ترین محصولات تجاری قابل مصرف عموم است.

طبق یک بیانیه منتشر شده فروشگاه اینترنتی جدید Dollarama قصد دارد راحتی و آسایش بیشتری برای خریداران فراهم کند تا بتوانند به ارزان‌قیمت‌ترین کالاها دسترسی پیدا کنند یا محصولات مورد نیاز خود را به تعداد انبوه خریداری کنند.

در حدود ۱۰۰۰ نوع محصول قابل مصرف خانگی به شکل فله‌ای در این فروشگاه اینترنتی به فروش گذاشته شده‌اند که شامل محصولات تجاری از قبیل محصولات شوینده، پوشاک، وسایل برقی، مواد غذایی، سخت‌افزار، محصولات بهداشتی و زیبایی، لوازم خانگی و آشپزخانه، لوازم دفتری، لوازم ویژه جشن‌ها و کالاهای حیوانات خانگی و اسباب‌بازی می‌شوند.

قیمت‌های اینترنتی محصولات با قیمت فروشگاهی آن‌ها تفاوتی ندارد اما شرکت تاکید دارد که محصولات مورد نظر را نمی‌توان به صورت تکی خریداری کرد یا امکان انتخاب تعداد محصول وجود ندارد. موضوع راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی در سراسر کشور بعد از این به میان آمد که عملکرد وبسایت آزمایشی شرکت در کبک  موفقیت‌آمیز بود.

شرکت Dollarama که در مونترال مستقر است دارای بیشتر از ۱۱۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای در سراسر کانادا است و در رقابت تنگاتنگی با شرکت‌های (Canadian Tire)، (Miniso) و سایر خرده‌فروشی  محصولات فوق ارزان‌قیمت قرار دارد.

منبع: dailyhive