Monday, April 29, 2024
9.6 C
Calgary

No Name محصولات تهیه شده با مرغ خام خود را جمع‌آوری کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برند No Name تصمیم گرفته از این پس تنها ناگت،‌ استریپز و برگرهای مرغ کاملا پخته شده و یخ‌زده را عرضه کند. این تصمیم به دلیل آن گرفته شده که احتمال شیوع بیماری از طریق محصولات تولید شده با مرغ خام وجود داشته باشد.

حال این برند طی یک اقدام احتیاطی تمامی محصولات خود را که با مرغ یخ‌زده و خام تولید شده‌اند، از سرتاسر کانادا فراخوانده است.

این فراخوان کلیه انواع محصولات عرضه شده تا پیش از 8 فوریه 2019 را شامل می‌شود. لیست کاملی از این محصولات را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

ناگت‌های مرغ No Name: بسته‌های 907 گرمی، 2 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی

استریپزهای مرغ No Name: بسته‌های 907 گرمی و 2 کیلوگرمی

برگرهای مرغ No Name: بسته‌های 1 کیلوگرمی، 2 کیلوگرمی و 3 کیلوگرمی

تماس با دست و آماده‌سازی نادرست محصولات بالا و یا هر محصول دیگری که با گوشت مرغ خام تهیه شده‌ می‌تواند مصرف‌کنندگان را در معرض ابتلا به بیماری سالمونلا قرار دهد. به گفته اداره بهداشت کانادا خطر ابتلا به بیماری سالمونلا در صورتی که به درستی به لمس، آماده‌سازی و طبخ این محصولات اقدام کنید، می‌تواند از بین برود.

محصولاتی نام برده شده در فروشگاه‌های زیر عرضه شده‌اند:

اونتاریو: Fortinos، Loblaws، No Frills، Real Canadian Superstore، Real Canadian Wholesale Club، Valu-mart، Your Independent Grocer، Zehrs، و فروشگاه‌های وابسته به آن‌ها

آتلانتیک کانادا: Atlantic Superstore، Cash & Carry، Dominion، No Frills، Your Independent Grocer، و فروشگاه‌های وابسته به آن‌ها

کبک: Club Entrepot، Maxi، Maxi & Cie، Presto، Provigo، Provigo le Marché، AXEP، و Intermarché

وسترن کانادا: Extra Foods، No Frills، Real Canadian Superstore، Real Canadian Wholesale Club، Your Independent Grocer، و فروشگاه‌های وابسته به آن‌ها

در حال حاضر تمامی محصولات فراخوانده شده از قفسه فروشگاه‌ها جمع‌آوری شده‌اند.

مصرف‌کنندگان می‌توانند در صورتی که قبلا این محصولات را خریداری کرده‌اند، آن‌ها رمرغا به هر فروشگاهی که در آن محصولات No Name فروخته شده‌ تحویل دهند. بخش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان هزینه کامل محصول را باز می‌گرداند.

منبع: dailyhive