Thursday, March 28, 2024
-1 C
Calgary

ماجرای قتل Riya Rajkumar دختر ۱۱ ساله‌

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مرد 41 ساله‌ای به نام Roopesh Rajkumar در حال حاظر متهم درجه اول قتل Riya Rajkumar دختر ۱۱ ساله‌اش شناخته شده است.

مادر کودک گزارش گم شدن او را به پلیس داد و هشدار آمبر یا وضعیت اضطراری کودک ربایی اعلام شد. در عصر روز پنجشنبه گذشته مقامات پیکر بی‌جان کودک را در ساختمان Brampton یافتند و گمان می‌رود که این مکان متعلق به پدر او باشد.

Roopesh در حال حاضر در بازداشتگاه پلیس در یک مرکز اعصاب و روان است و برای وضعیت پزشکی نامشخص درمان می‌شود.

جدول زمانی قتل Riya Rajkumar

ساعت ۳ عصر پنجشنبه: Riya در پمپ بنزین Mississauga با پدرش Roopesh ملاقات کرد تا برای جشن تولدش او را بیرون ببرد.

ساعت ۶:۳۰ عصر پنجشنبه: پس از این که Riya در ساعت همیشگی به خانه بازنگشت مادرش گزارش گم شدن او را به پلیس داد و به گفته پلیس پدر کودک او را تهدید کرده بود که ممکن است به خودش یا دخترشان آسیب بزند.

قبل از ساعت ۱۱ شب پنجشنبه: ساعت‌ها پس از جست و جوی پلیس به دنبال Riya و پدرش وضعیت اضطراری کودک ربایی اعلام شد.

ساعت ۱۲:۳۰ بامداد جمعه: پلیس محلی Peel تایید کرد که بدن Riya را داخل ساختمانی در  Brampton پیدا کرده‌اند و گفته می‌شود که ساختمان احتمالا متعلق به پدر اوست. در همان زمان پلیس محلی انتاریو Roopesh را در نزدیکی Orillia دستگیر کرد.

متاسفانه مسائل آن گونه که پلیس انتظار داشت پیش نرفت اما اعلام وضعیت اضطراری کودک ربایی دلیل اصلی مشکوک شدن به خودرو و گزارش آن بود.

جمعه صبح: به دنبال دستگیری Roopesh ، مقامات می‌گویند مشکلاتی در سلامت روانی او وجود دارد و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شده است. از آن زمان تاکنون نیز درمرکز درمانی بازداشت پلیس است.

ساعت ۱:۳۰ ظهر جمعه: پلیس محلی Peel گزارشات خود درباره قتل Riya Rajkumar را کامل‌تر کرد و در ادامه تحقیقات اعلام شد که متهم به قتل درجه اول دخترش شناخته شده است. پس از این که وضعیت پرونده او مشخص شود روند قانونی آغاز خواهد شد.

منبع: Dailyhive