Friday, April 26, 2024
4.6 C
Calgary

افزایش تولید نفت آلبرتا در ماه آوریل

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

بار دیگر تولید نفت آلبرتا افزایش خواهد داشت.

Rachel Notley در ماه دسامبر اعلام کرده بود که برای کاهش این محصول در بازار و بالا بردن بهای آن، تولید نفت آلبرتا کاهش خواهد یافت. در اول ماه ژانویه تولید نفت آلبرتا ۳۲۵,۰۰۰ بشکه در روز کاهش یافت.

دو ماه بعد Notley گفت که این روند کاهش کم‌کم متوقف خواهد شد و شروع تولید ۲۵۰۰۰ بشکه اضافه از مکان‌های مشخصی در آلبرتا آغاز شد.

با این تغییرات تولید محصولات نفتی در آلبرتا به ۳.۶۶ میلیون بشکه در روز رسید. از اول ماه ژانویه محدودیت تولید نفت ۱۰۰,۰۰۰ بشکه افزایش یافت.

هدف نهایی آن است که تعداد تولید محصولات نفتی تنها ۹۵,۰۰۰ بشکه کم‌تر از مقدار اولیه باشد و این مقدار تولید را تا ماه دسامبر سال جاری ثابت نگهدارند.

Notley گفت: ما در حال مبارزه برای به دست آوردن ارزش کامل دارایی‌های آلبرتا هستیم و می‌دانیم باید کاهش بهره برداری از ذخایر نفتی را در دستور کار خود قرار دهیم.

تصمیم موقت محدود کردن تولید به طور عادلانه و به طور مساوی اعمال شد و برنامه ما تلاش برای متوقف کردن فروش نفت ارزان قیمت است. محدودیت‌های تولید کوتاه مدت، راه حل دائمی و پایدار نیست. به همین دلیل ما در ماه های آینده برنامه‌ای برای انتقال نفت بیشتر توسط راه آهن خواهیم داشت، البته در کنار آن به ساخت لوله‌های انتقال نفت به بازارهای جدید به عنوان راه حل دراز مدت نیز نگاهی داریم.

براساس این انتشار، سطح ذخیره سازی از ژانویه تا به حال افت کرده است و تفاوت قیمت بین نفت سنگین آلبرتا (WCS) و قیمت میانی آمریکا (WTI) همچنان کم است.

انتظار می‌رود که با گرم‌تر شدن هوا در فصل بهارانتقال بیشتری صورت گیرد و تولید نفت آلبرتا ۱۲۰,۰۰۰ بشکه در روز افزایش داشته باشد.

قبل از شروع برنامه‌های کاهش تولید نفت آلبرتا، در این شهر روزانه ۱۹۰,۰۰۰ بشکه بیش از آن چه توانایی انتقالش را داشتند تولید می‌شد و باعث ایجاد فشار زیادی بر گنجایش مخازن گردیده بود.

منبع: dailyhive.com