Thursday, April 25, 2024
10.1 C
Calgary

بارش برف در کلگری از میانگین سالهای قبل گذشت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تا به امروز زمستان سال ۲۰۱۹ حسابی برفی بوده است . به گفته Weather Network بارش برف در کلگری از میانگین شهر در زمستان گذشته است.

از اول فصل تا به حال میانگین بارش برف از میانگین گذشته است و چون هنوز بارها احتمال بارش برف وجود دارد به احتمال زیاد این مقدار افزایش نیز خواهد یافت.

در زمستان ۲۰۱۸/۲۰۱۹ و از ۲۶ فوریه تا به حال در شهر کلگری ۱۳۸ سانتی‌متر بارش برف را شاهد بودیم که ۱۰۷٪ میانگین بارش برف در این شهر است.

از آن جا که هنوز ۲۰ روز از زمستان باقی مانده است و مشاهده برف بهاری در کلگری پدیده عجیبی نیست، انتظار می‌رود که میانگین بارش برف از آن چه هست بازهم بالاتر برود.

امسال میانگین بارش برف در اکثر شهرهایی کانادا بسیار بالا بوده و در منیتوبا با ۱۳۳ سانتی‌متر ۱۱۳٪، در تورنتو با ۱۱۲ سانتی‌متر ۱۰۳٪ و در ویکتوریا (بریتیش کلمبیا) با ۷۰ سانتی‌متر ۲۱۰٪ بیشتر از میانگین سال‌های گذشته بوده‌اند.

این از جنبه‌های زیادی یک زمستان رکورد دار برای YYC بوده است، با فصلی سردتر از آنچه که قبلا ثبت شده بود، روزهای مداوم برفی بیشتر از آنچه که در دهه‌های پیش شاهد بودیم و به طول یک ماه دمای شهر زیر صفر درجه سانتی گراد بود.

منبع: dailyhive.com