Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

بهار امسال همه می‌خواهند با آلکاپاهای بریتیش کلمبیا سِلفی بگیرند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

توجه توجه! اگر توی عمرتان سِلفی گرفته‌اید، با شما هستیم تا یک آسمان بالاتر بروید! چهرهٔ شما عالی ست، مثال نقش قالی ست — بی‌تعارف!

اما فید اینستاگرام‌تان با سفر به این مزرعهٔ دیدنی خیلی جذابتر می‌شود.

Screen Shot 1397 12 14 at 6 30 20 PM

مزرعهٔ Camelot Haven Alcapas که در وِرنان، بریتیش کلمبیا، واقع شده خانهٔ یک گلهٔ نازنینِ آلکاپا ست که همگی روی باز دارند و میهمان‌نوازند و آمادهٔ سِلفی گرفتن شما، پیاده‌روی با شما، عکس گرفتن با عروس و داماد، و حتی خریده‌شدن هستند، البته اگر خودروی جاداری داشته باشید.

Screen Shot 1397 12 14 at 6 29 17 PM

به لطف Camelot Haven شما دیگر نیازی به سفر به کشور پرو ندارید و می‌توانید از داخل کانادا در هشتگ alcapaselfie مشارکت کنید.

اگر درگیر این فکر هستید که چه فرقی بین لاما و آلکاپا هست، با شما هستیم. این هم اطلاعات عمومی روزانه شما:

لاما و آلکاپا هر دو از تیرهٔ camelid هستند. گردن دراز و خزِ ضدآلرژی دارند. و معمولا به صورت گله‌ای در مناطق مرتفع زندگی می‌کنند.

یک راه آسان برای تشخیص آنها از هم این است:

لاما معمولا گوش‌های درازتر و عمودی‌تری دارد اما آلکاپا گوش‌های کوتاه‌تر و روبه‌عقب دارد. در ضمن آلکاپا خیلی نازتر است و راحت‌تر می‌شود او را نوازش کرد و در آغوش گرفت — پایان درس.

Screen Shot 1397 12 14 at 6 29 50 PM

آلکاپاهای Camelot Haven در مرزعهٔ اوکاناگان نگهداری و تغذیه می‌شوند و سلامتشان مهمترین اولویت سرپرست مزرعه است. بهار ۲۰۱۹ حتما سعی کنید سری به آنها بزنید و از طرف ما هم آنها را نوازش کنید.

Screen Shot 1397 12 14 at 6 29 39 PM

صفحه فیسبوکِ Camelot Haven

منبع: Dailyhive