Friday, April 26, 2024
2.5 C
Calgary

تاریخ انتخابات استانی آلبرتا اعلام شد: ۱۶ آوریل ۲۰۱۹

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تاریخ انتخابات استانی آلبرتا بالاخره اعلام شد: سه‌شنبه ۱۷ آوریل ۲۰۱۹.

نخست‌وزیر آلبرتا، ریچل ناتلی این تاریخ را در حضور مردمی اعلام کرد که برای آنها سخنرانی می‌کرد و مراسم در فیسبوک لایو به طور زنده پخش می‌شد.

او گفت: «صبح همگی به خیر، سلام آلبرتا، سلام کلگری. دوستان من، حالا دوباره وقت انتخابات است. آماده‌اید؟ نام من ریچل ناتلی ست و دوباره برای نخست‌وزیری [استان] شما نامزده شده‌ام.»

«با خوشحالی اعلام می‌کنم که مردم آلبرتا ۱۶ آوریل پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد.»

با توجه به تاریخ انتخابات سال ۲۰۱۵، ناتلی تا جمعه ۳ مِی فرصت داشت تا انتخابات بعدی را اعلام و ظرف نهایتا ۲۸ روز برگزار کند.

اما با اعلام اخیر، ناتلی می‌خواهد انتخابات را یک و نیم ماه زودتر از ضرب‌الاجل قانونی برگزار کند که این کار، فشار بیشتری بر کمپین‌های انتخاباتی استان قرار می‌دهد.

خانم ناتلی گفت:

«دوستان من، آیا آمادهٔ ساختن آلبرتا برای همه هستید؟ آیا آمادهٔ جنگیدن برای یک برنامه سلامت عمومی برای بیماران و داشتن مدارس خوب برای فرزندانمان هستید؟ آیا آماده مبارزه برای آلبرتایی هستید که همه می‌توانند آزادانه عشق و عبادت را تجربه کنند و رنگ پوست اهمیتی ندارد؟»

او هدف خود را جنگیدن برای آلبرتایی اعلام کرد که در آن اثری از نژادپرستی یا ملی‌گرایی سفیدپوستان نیست، جایی که فقط کاراکتر افراد مهم است. جایی که مردم در کنار هم هستند، نه در مقابل هم. جایی که همه آلبرتا دست در دست هم رو به پیشرفت می‌روند.

خانم ناتلی رو به حاضران گفت: «ما برای اینها خواهیم جنگید، و برای کمپین انتخاباتی لحظه‌شماری می‌کنیم.»

منبع: Dailyhive