Friday, April 26, 2024
3.6 C
Calgary

حداقل مخارج ماهانه در کلگری که با آن بتوانید در سال 2019 به تنهایی زندگی کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالیکه تورنتو و ونکوور شهرهای بزرگی هستند که مخارج ماهیانه در آنها بالا است، کلگری اغلب به عنوان پناهگاه امن برای جوانان کانادایی شناخته می شود که به دنبال آن هستند تا روزی صاحب خانه شوند.

اگر به دنبال دلایلی هستید تا کلگری را برای زندگی انتخاب کنید، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

در ادامه به این موضوع می پردازیم که حداقل مخارج ماهانه که با آن بتوانید در سال 2019 در کلگری به تنهایی زندگی کنید، چقدر است.

مسکن = 1،530$ در هر ماه

به گزارش Numbeo؛ وب سایتی که هزینه های زندگی در شهرهای مختلف جهان را مقایسه می کند، میانگین هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر کلگری در حال حاضر 1،267 دلار است. این هزینه تقریبا مشابه با Padmapper است که قیمت اجاره خانه یک خوابه در آن 1100 دلار است.

که با در نظر گرفتن 186 دلار برای هزینه آب و برق و سایر موارد مصرفی خانه و اینترنت به طور میانگین 77$، به رقم 1،530 دلار در ماه می رسیم.

موبایل = 75$ در ماه

بسته های تماس و اینترنت موبایل در کانادا از بسیاری کشورهای دیگر گران تر است. حتی وزیر توسعه اقتصادی فکر می کند که این رقم احمقانه است.

به گزارش CRTC در سال 2015، قیمت یک بسته موبایل بدون محدودیت مکالمه و ارسال پیامک و 5 گیگ اینترنت حدود 107.5 دلار در کانادا است. اما از آنجائیکه در مورد کمترین قیمت در بازار صحبت می کنیم، کمترین قیمت برای بسته های ماهیانه با 2 گیگ اینترنت حدود 75$ به صورت ماهانه است.

حمل و نقل = 106$ در ماه

به طور کلی هزینه های حمل و نقل در کانادا پایین است. برای اهالی کلگری، هزینه رفت و آمد به محل کار 106$ در ماه است.

برخی از اهالی کلگری با دوچرخه به این طرف و آن طرف شهر می روند تا بتوانند هزینه رفت و آمد خود را به حداقل ممکن برسانند.

مواد خوراکی و نیازهای خانه = 214$ در ماه

آمارها نشان می دهد که یک نفر در کلگری به طور متوسط 214$ در ماه بابت موارد خوراکی و نیازهای خانه هزینه می کند. البته این شامل پولی که بابت صرف غذا در رستوران می شود، نیست.

تفریح و رستوران = 270$ در ماه

به گزارش Numbeo، میانگین قیمت برای 3 وعده غذا برای 2 نفر در یک رستوران متوسط، 65$ است. این رقم به نظر خیلی پایین می آید. برای اینکه کمی واقع گرایانه تر به آن نگاه کنیم، 20$ هم به آن اضافه می کنیم.

به طور منطقی، هر ماه شامل یک شام در رستوران، یک یا دو برانچ و چند سینما می شود. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، حداقل هزینه ای که برای تفریح و رستوران باید در نظر بگیرید 270$ است.

اگر به دنبال برنامه های سرگرمی و تفریحی در کلگری هستید، اینجا را کلیک کنید.

دورهمی = 100$ در ماه

به طور میانگین، قیمت هر لیوان نوشیدنی در مرکز شهر 10 دلار است. هر ماه هم به طور معمول 4 آخر هفته دارد. پس اگر یک شب در هر هفته بیرون برویم و 2 یا 3 نوشیدنی بنوشیم، بین 90 تا 110 دلار می شود که به طور میانگین 100 دلار در ماه در نظر میگیریم.

سلامتی و ورزش = 75$ در ماه

یکی از مهمترین مزایای زندگی در کلگری، سبک زندگی سالم اهالی آن است. از پیاده روی گرفته تا قایق سواری، همه اینها روش هایی هستند که بتوانید ورزش کنید و سالم بمانید. اما اگر به دنبال باشگاه هستید، باید حدود 75$ در ماه برای آن در نظر بگیرید.

قهوه (نه قهوه ای که در منزل درست می کنید) = 30$ در ماه

یک فنجان قهوه نه چندان هوس برانگیز حدود 3$ است. با در نظر گرفتن تعداد قهوه ای که در سرکار یا منزل می خورید مبلغ 30$ را به طور ماهانه باید برای آن در نظر بگیرید.

سایر موارد = 100$ در ماه

برای همه ما ممکن است مخارج غیر متعارف پیش آید. پس برای همین این 100$ را برای مواردی در نظر گرفتیم که ممکن است در طول ماه بدون برنامه ریزی قبلی پیش آید.

مجموع هزینه ها برای زندگی در کلگری:

  • مسکن = 1،530$ در هر ماه
  • موبایل = 75$ در ماه
  • حمل و نقل = 106$ در ماه
  • مواد خوراکی و نیازهای خانه = 214$ در ماه
  • تفریح و رستوران = 270$ در ماه
  • دورهمی = 100$ در ماه
  • سلامتی و ورزش = 75$ در ماه
  • قهوه (نه قهوه ای که در منزل درست می کنید) = 30$ در ماه
  • سایر موارد = 100$ در ماه

جمع کل = 2،480 دلار در ماه یا 29،760 دلار در سال (پس از کسر مالیات )

در واقع، برای اینکه بتوانید یک زندگی حداقلی در کلگری داشته باشید، درآمد خالص شما باید حدود 36،500 دلار در سال باشد، تا پس از کسر مالیات به رقم 29،760 دلار که حداقل هزینه لازم سالانه برای زندگی در کلگری است برسید. البته این مبلغ شامل پرداخت هیچ گونه قرض یا پس انداز نمی شود.

منبع: DailyHive