Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

حداقل مخارج ماهانه در تورنتو که با آن بتوانید در سال 2019 به تنهایی زندگی کنید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تورنتو، یکی از شهرهای بسیار گران کانادا است. به ویژه برای جوان هایی که قصد دارند در این شهر خانه اجاره کنند. قبل از اینکه به سراغ بقیه مقاله برویم، همین جا باید این موضوع را بگوییم که باید در سال 2019، انتظار داشته باشید که اجاره خانه در تورنتو 11% گران تر شود.

اگر به فکر این هستید که در کانادا خانه بخرید یا اجاره کنید، با خواندن این مقاله می توانید تصمیم بهتری بگیرید.

با این حال، خیلی از ما نمی توانیم از این شهر دست بکشیم. درست است که تورنتو شهر گرانی است، اما به خصوص در تابستان، شهر بسیار زیبایی است. ضمن اینکه بسیاری از جشنواره ها و رویدادهای تفریحی در این شهر برگزار می شود که نمی توان آنها را از دست داد.

در ادامه به این موضوع می پردازیم که حداقل مخارج ماهانه که با آن بتوانید در سال 2019 در تورنتو به تنهایی زندگی کنید، چقدر است.

مسکن = 2،394.88$ در هر ماه

به گزارش Numbeo؛ وب سایتی که هزینه های زندگی در شهرهای مختلف جهان را مقایسه می کند، میانگین هزینه اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر تورنتو در حال حاضر 2،054.35 دلار است. این هزینه تقریبا مشابه با Padmapper است که قیمت اجاره خانه یک خوابه در آن 2،270دلار است.

که با در نظر گرفتن 162.88 دلار برای هزینه آب و برق و سایر موارد مصرفی خانه و اینترنت به طور میانگین 70$، به رقم 2،394.88 دلار در ماه می رسیم.

موبایل = 90$ در ماه

بسته های تماس و اینترنت موبایل در کانادا از بسیاری کشورهای دیگر گران تر است. حتی وزیر توسعه اقتصادی فکر می کند که این رقم احمقانه است.

به همین دلیل است که وقتی شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت موبایل، بسته های 50 دلاری برای اینترنت 2 یا 3 گیگ معرفی می کنند، همه برای خرید آن هجوم می آورند.

البته قرار است که دولت فدرال با افزایش رقابت در این زمینه، سعی در کاهش هزینه موبایل داشته باشد.

از آنجائیکه داریم در مورد پایین ترین قیمت در تورنتو صحبت می کنیم، یک بسته 4 گیگ اینترنت در این شهر حدود 90 دلار در ماه هزینه دارد.

حمل و نقل = 196.25$ در ماه

بسیاری از کسانی که در تورنتو زندگی می کنند، پیاده از یک نقطه به نقطه دیگر می روند. البته به طور کلی هزینه های حمل و نقل در کانادا پایین است. برای اهالی تورنتو، هزینه رفت و آمد به محل کار 196.25$ در ماه است.

برخی از اهالی تورنتو با دوچرخه به این طرف و آن طرف شهر می روند تا بتوانند هزینه رفت و آمد خود را به حداقل ممکن برسانند. البته حتی با این کار هم نمی شود هزینه رفت و آمد را کمتر از 50 دلار در نظر گرفت.

مواد خوراکی و نیازهای خانه = 266.11$ در ماه

آمارها نشان می دهد که یک نفر بین 30 تا 50 ساله، در تورنتو به طور متوسط 266.11$ در ماه بابت موارد خوراکی و نیازهای خانه هزینه می کند. البته این شامل پولی که بابت صرف غذا در رستوران می شود، نیست.

تفریح و رستوران = 270$ در ماه

به گزارش Numbeo، میانگین قیمت برای 3 وعده غذا برای 2 نفر در یک رستوران متوسط، 80$ است. این رقم به نظر خیلی پایین می آید. برای اینکه کمی واقع گرایانه تر به آن نگاه کنیم، 30$ هم به آن اضافه می کنیم. در نتیجه برای هر بیرون رفتن باید 110 دلار در نظر بگیرید.

به طور منطقی، هر ماه شامل یک شام در رستوران، یک یا دو برانچ و چند سینما می شود. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، حداقل هزینه ای که برای تفریح و رستوران باید در نظر بگیرید 270$ است.

دورهمی = 120$ در ماه

به طور میانگین، قیمت هر لیوان نوشیدنی در مرکز شهر 10 دلار است. هر ماه هم به طور معمول 4 آخر هفته دارد. پس اگر یک شب در هر هفته بیرون برویم و 2 یا 3 نوشیدنی بنوشیم، بین 90 تا 120 دلار می شود که به طور میانگین 120 دلار در ماه در نظر میگیریم.

سلامتی و ورزش = 80$ در ماه

یکی از مهمترین مزایای زندگی در تورنتو، داشتن کلاس های ورزشی متعدد است تا بتوانید سالم زندگی کنید.

از پیاده روی گرفته تا قایق سواری، همه اینها روش هایی هستند که بتوانید ورزش کنید و سالم بمانید. اما اگر به دنبال باشگاه هستید، باید حدود 80$ در ماه برای آن در نظر بگیرید.

قهوه (نه قهوه ای که در منزل درست می کنید) =40 $ در ماه

یک فنجان قهوه نه چندان هوس برانگیز حدود 3$ است. با در نظر گرفتن تعداد قهوه ای که در سرکار یا منزل می خورید مبلغ 40$ را به طور ماهانه باید برای آن در نظر بگیرید.

سایر موارد = 125$ در ماه

برای همه ما ممکن است مخارج غیر متعارف پیش آید. پس برای همین این 125$ را برای مواردی در نظر گرفتیم که ممکن است در طول ماه بدون برنامه ریزی قبلی پیش آید.

مجموع هزینه ها برای زندگی در تورنتو:

  • مسکن = 2،394.88$ در هر ماه
  • موبایل = 90$ در ماه
  • حمل و نقل = 196.25$ در ماه
  • مواد خوراکی و نیازهای خانه = 266.11$ در ماه
  • تفریح و رستوران = 270$ در ماه
  • دورهمی = 120$ در ماه
  • سلامتی و ورزش = 80$ در ماه
  • قهوه (نه قهوه ای که در منزل درست می کنید) = 40$ در ماه
  • سایر موارد = 125$ در ماه

جمع کل = 3،582.24 دلار در ماه یا 42،986.88 دلار در سال (پس از کسر مالیات )

در واقع، برای اینکه بتوانید یک زندگی حداقلی در تورنتو داشته باشید، درآمد خالص شما باید حدود 50،000 دلار در سال باشد، تا پس از کسر مالیات به رقم 42،986.88 دلار که حداقل هزینه لازم سالانه برای زندگی در تورنتو است برسید. البته این مبلغ شامل پرداخت هیچ گونه قرض یا پس انداز نمی شود.

منبع: DailyHive