Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

۸ مورد از بهترین رویدادهای شبکه‌ سازی در حوزه فناوری در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

صحنه فناوری ونکوور می‌تواند یکی از هیجان انگیزترین تجربیات را برای شما رغم بزند. رویدادهای شبکه‌ سازی در حوزه فناوری شامل صنایع و رشته‌های مختلفی می‌شوند و می‌توان در آن موقعیت‌ها (شغل‌ها) جدیدی را پیدا کرد. شبکه سازی در زمینه تکنولوژی با فضای جذاب و آرامش بخشی نیز همراه است. نوشیدنی‌تان را بردارید و گشتن را آغاز کنید.

اگر به دنبال شغل جدید و یا آشنایی با جدیدترین تکنولوژی‌ها هستید ۸ مورد زیر بهترین‌های ونکوور هستند:

Startup Drinks Vancouver

این رویداد آخر هر ماه به صورت غیر رسمی برگزار می‌شود. میزبان آن Vancouver Pixel Crafters (شتابدهنده فعال در تکنولوژی) است. علاوه بر آن در آخر هم یک مقدمه رایگان درباره سقوط Blockchain گفته خواهد شد.

زمان: Monthly
آدرس: Gastown – in and around Launch Academy
نوع برگزاری: Large group, informal networking, pub settings

Tech Ladies Vancouver

این انجمن محلی به دنبال مشارکت هرچه بیشتر زنان و دعوتشان به فعالیت در حوزه فناوری و استارتاپ‌ها است. تمامی کسب و کارها می‌توانند به صورت رایگان در آن شرکت کنند و با افرادی که قصد استخدامشان را دارند مصاحبه کنند. این مورد از بهترین رویدادهای شبکه‌ سازی در حوزه فناوری همیشه حسابی شلوغ است و هر بار در محل جدیدی برگزار می‌شود.

زمان: Monthly
آدرس: Across Vancouver (various venues)
نوع برگزاری: Large group, informal networking

TechVancouver

TechVancouver یک رویداد ماهانه است که مدیران شرکت‌های فناوری محلی و نوآوران در آن سخنرانی‌های مختصری انجام می‌دهند. هر رویداد آن موضوع مختلفی دارد، از استراتژی‌های رشد تکشاخ گرفته تا داستان‌های خروج موفق در آن بیان می‌شود. شبکه سازی غیر رسمی و دوستانه است و آبجو و پیتزا نیز روی بلیت حساب شده است.

زمان: Monthly
آدرس: Downtown (various venues)
نوع برگزاری: Large group, informal networking, fireside chat presentations

Full Indie

بزرگ‌ترین رویداد عمومی که سازندگان بازی‌ها و علاقه مندان در آن شرکت می‌کنند. محبوبیت این رویداد ماهانه نشان دهنده اهمیت بالای بازی‌های رایانه‌ای در ونکوور است.

زمان: Monthly
آدرس: Downtown (various venues)
نوع برگزاری: Large group, informal networking, pub settings

HackerNestVan

این مورد از بهترین رویدادهای شبکه‌ سازی در حوزه فناوری فضای نسبتا سرد و بدون ساختاری دارد. شرکت‌های متنوعی در آن شرکت می‌کنند و لزومی بر شبکه سازی و پیدا کردن دوستان جدید در آن نخواهید دید.

زمان: Monthly
آدرس: Downtown (various venues)
نوع برگزاری: Large group, informal networking

VanVR

بحث واقعیت مجازی و واقعیت افزوده این روزها حسابی داغ است. از بحث‌های تکنیکی گرفته تا آشنایی با اجتماع‌های دوستانه ، رویداد VanVR محل مناسبی برای قدم گذشتن در دنیای آینده است.

زمان: Monthly
آدرس: Downtown (various venues)
نوع برگزاری: Small group, informal networking, technical sessions

Vancouver Enterprise Forum (VEF)

این رویداد یکی از قدیمی‌ترین مناسبت‌های تکنولوژي شهر است و معمولا قبل و بعد از آن سخنرانی‌هایی درباره شبکه سازی ایراد می‌شود.

زمان: Monthly
آدرس: Downtown (various, often Spaces Gastown)
نوع برگزاری: Large group, networking, professional

BC Tech Hub Events

در رویداد انجمن صنایع بریتیش کلمبیا سخنرانی‌هایی با موضوعات مرتبط مطرح می‌شود. برای اطلاع از زمان آن، اخبار @ BC Tech Hub را دنبال کنید. می‌توانید تقویم کل رویداد را بررسی کنید و از رویدادهای مربوط به هر صنعت مطلع شوید.

زمان: Monthly
آدرس: Mount Pleasant (BC Tech Hub)
نوع برگزاری: Presentation-style, professional

منبع: Dailyhive