Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

فرصت رایگان سرپرستی دو هزار حیوان خانگی در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر همیشه خواسته‌اید که صاحب یک حیوان خانگی دوست‌داشتنی باشید، حالا شانس درِ خانه‌تان را زده است.

در این ماه، برخی از فروشگاه‌های منتخب PetSmart در کانادا فرصتی را فراهم کرده‌اند که حیوانات خانگی نیازمند نگهداری در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند و صاحب یک منزل جدید شوند. این رویداد در آخر هفتهٔ موسوم به National Pet Adoption برگزار می‌شود.

از ۱۷ تا ۱۹ مِی امسال ۲۵۰ سازمان خیریه کانادایی با آوردن حیوانات به بیش از ۱۳۰ فروشگاه PetSmart در سرتاسر کانادا در این امر خیر مشارکت خواهند کرد.

برگزار کنندگان این رویداد هدف خود را یافتن منزلی برای ۲,۱۱۴ حیوان برشمرده‌اند که فعلا در پناهگاه‌ها نگهداری می‌شوند؛ از جمله سگ، گربه، بچه گربه، توله سگ و حیوانات کوچک دیگر.

ساعات پذیرش

  • جمعه ۱۷ مِی از ۹ صبح تا ۹ شب
  • شنبه ۱۸ مِی از ۹ صبح تا ۹ شب
  • یکشنبه ۱۹ مِی از ۱۰ صبح تا ۶ عصر

مکان‌های پذیرش

افرادی که حیوانی را در این رویداد به سرپرستی بپذیرند، یک کیت نگهداری رایگان هم دریافت می‌کنند که موارد مهمی برای پذیرش راحت یک میهمان کوچولو در منزلی جدید را در خود دارد.

لازم به ذکر است که تمام این حیوان‌ها از قبل عقیم شده‌اند و از این نظر می‌توانید با خیال راحت‌تری به پذیرششان اقدام کنید.

با پذیرش حیوان، می‌توانید یک موجود زنده را نجات دهید و زندگی خودتان را هم پربارتر کنید. بنابراین اگر گاهی به سرتان زده که حیوانی به خانه بیاورید، الآن بهترین وقت است.

می‌توانید با دنبال کردن PetSmart در اینستاگرام و هشتگ‌های AdoptLove# و PetSmartCharitiesCAN# بهتر در جریان این رویداد قرار بگیرید.

منبع: Daily Hive