Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

محبوب‌ترین اسامی سگ و گربه در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی Rover، بزرگترین شبکه نگهداری از حیوانات خانگی، محبوب‌ترین اسامی حیوانات خانگی در کلگری را منتشر کرده است. برخی از این اسامی تکراری هستند اما تعدادی از آنها اخیراً وارد این لیست شده‌اند.

Rover یک وبسایت و اپلیکیشن است که میان صاحبان حیوانات خانگی و گرداننده‌ها و مراقبت‌کننده‌های سگ و گربه ارتباط برقرار می‌کند. این سازمان هرسال محبوب‌ترین اسامی کاربران خود را به صورت یک لیست منتشر می‌کند.

با توجه به اینکه گزینه‌های فراوانی برای اسامی دوستان پشمالوی شما وجود دارد، انتخاب نام برای آنها می‌تواند سرگرم‌کننده باشد. هنگامی که نام بازیگر، غذا، موسیقی‌دان یا مکان مورد علاقه خود را برای حیوان خانگی‌تان انتخاب می‌کنید، حواستان باشد که یک روز ممکن است مجبور شوید اسمش را بلند در خیابان فریاد بزنید و تمامی همسایه‌ها آن را خواهند شنید.

در این لیست، چارلی در رتبه اول اسامی سگ‌های نر در کلگری قرار گرفته و بِلا محبوب‌ترین نام برای سگ‌های ماده بوده است.

اسامی سگ‌های نر از رتبه دوم تا پنجم عبارتند از مکس، گاس، میلو و وینستون. به گفته Rover اسامی محبوب سگ‌ها نشان می‌دهد که افراد اسامی مردان را برای سگ‌های نر می‌پسندند.

صاحبان سگ‌های ماده با انتخاب نام‌هایی نظیر لونا، لوسی، مولی و رُزی خلاقانه‌تر عمل کرده‌اند.

اسامی گربه‌ها ترکیبی از اسامی افراد و ویژگی‌های حیوانات بوده است. گاس محبو‌ب‌ترین نام برای گربه‌های نر و لونا محبو‌ب‌ترین نام برای گربه‌های ماده بوده است.

محبو‌ب‌ترین اسامی گربه‌های نر از رتبه دوم تا پنجم عبارتند لوکی، آرچی، بلو و چارلی. صاحبان گربه‌های ماده نیز نام‌های کلوئه، لولا، ویلو و دیزی را انتخاب کردند.

پرطرفدارترین اسامی سگ‌های نر در سراسر کانادا لئو و راکی، و محبوب‌ترین اسامی برای سگ‌های ماده دیزی و لولا بوده‌اند.

محبوب‌ترین اسامی گربه‌ها در سراسر کانادا با اسامی کلگری تفاوت دارد. برترین اسامی گربه‌های نر در کانادا به ترتیب چارلی، لئو، الیور، میلو و جک بودند. لونا، دیزی، بِلا، لیلی و لوسی نیز برترین اسامی گربه‌های ماده بوده‌اند.

اسامی خلاقانه برای سگ‌ها که باعث می‌شود به زودی کلگری تبدیل به رستوران شود عبارتند از ناگت، بیسکویت، دارچین، انبه و ناچو.

مشکلات مسافرتی اخیر نیز منجر به الهام‌‌بخش شدن برخی اسامی شهرها شده است؛ شیکاگو، لندن به لیست اسامی محبوب گربه‌ها اضافه شده است. انتخاب اسامی فینیکس و آستین برای سگ‌های ساکن کلگری روند صعودی دارد.

لوسیفر و ویدر نیز در سال ۲۰۲۱ اسامی محبوب گربه‌های کلگری بوده‌اند.

با وجود اینکه اسامی شخصیت‌های سریال موفق Schitt’s Creek  ارد لیست برترین اسامی نشده‌اند اما بسیاری از کانادایی‌ها گربه‌های خود را مویرا نام گذاری کرده‌اند و موت و توایلا و دیوید نیز روند صودی داشته است.

اسم حیوان خانگی شما در این لیست وجود داشت؟

منبع: Dailyhive