Wednesday, April 24, 2024
11.2 C
Calgary

فیلمبرداری قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روز یکشنبه گذشته قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت پخش شد. البته برخی از مخاطبان این سریال پرطرفدار از پایان نسبتا تلخ و شیرین آن راضی نبودند.

سریال با تمامی شخصیت‌های محبوب و منفورش در قسمت ششم فصل ۸ به پایان رسید.

اگر هنوز قسمت آخر را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم که ادامه مطلب را نخوانید چرا که داستان برایتان اسپویل خواهد شد.

طبق توضیحاتی که پس از اتمام هر قسمت داده می‌شود، قسمت آخر بیشتر در آلبرتا فیلمبرداری شده و کاری از Calgary Unit در آن دیده‌ می‌شود که البته قبلا در صحنه نبرد وینترفل در قسمت سوم فصل هشت نیز آن‌ها را دیده بودیم.

در فیلم بازی تاج و تخت گرگ‌های غول پیکری که امروز منقرض شده‌اند دیده می‌شوند، گرگ جان اسنو تا آخر سریال دوام آورد و در آخر نیز او را پیدا کرد.

دقیقا مشخص نیست که کدام صحنه در Wild Rode Country ‌فیلمبرداری شده است اما اگر کسی با دقت آن را تماشا کند احتمالا در لوکیشن‌های زمستانی و برفی آلبرتا را پیدا خواهد کرد.

در تیتراژ قسمت آخر سریال بازی تاج و تخت نوشته شده که دولت آلبرتا و صندوق رسانه آلبرتا نیز در تهیه قسمت آخر نقش داشته‌اند. این بدان معنی است که تمامی اهالی آلبرتا که مالیات پرداخت کرده‌اند به نحوی در تولید سریال نقش داشته‌اند.

البته ساکنان بریتیش کلمبیا و کل کانادا نیز در این افتخار شریکند چرا که لوگوی دولت بریتیش کلمبیا و دولت کانادا نیز به همراه اعتبار مالیاتی خدمات تولید فیلم کانادا در تیتراژ دیده می‌شود.

برخی از طرفداران از اتمام سریال بازی تاج و تخت ناراحت هستند و بعضی دیگر احساس می‌کنند بالاخره راحت شدند. البته یک طرفدار واقعی با عبارت‌های (والار مورگوریس) و (همه باید بمیرند) آشنا است و می‌داند سرانجام هر سریالی تمام می‌شود.

به هر حال هنوز می‌توانیم منتظر کتاب‌های آهنگی از آتش و یخ باشیم.

منبع: Dailyhive