Monday, March 18, 2024
8.4 C
Calgary

فیلم‌های دیدنی نتفلیکسِ کانادا برای میانه و آخر هفته

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر می‌خواهید چند ساعت برنامه‌های المپیک را تماشا نکنید و به خودتان استراحت بدهید، نتفلیکس کانادا فهرستی از فیلم‌های جدید شگفت‌انگیزش را برای شما منتشر کرده است.

در ادامه این مطلب فیلم‌هایی آمده که اواسط و اواخر هفته پخش می‌شوند و البته ارزش تماشا کردن دارند!

Bartkowiak

یک مبارز جوان MMA که کلوپ شبانه خانوادگی را پس از مرگ برادرش مدیریت می‌کند، درمی‌یابد که مرگ برادرش در یک تصادف رانندگی اتفاقی نبوده است.

The Last Letter From Your Lover


یک روزنامه‌نگار پس از یافتن مجموعه‌ای از نامه‌های عاشقانه مربوط به دهه 1960 تلاش می‌کند تا معمای یک رابطه مخفی را حل کند. این فیلم بر اساس رمانی از جوجو مویز ساخته شده است.

Bankrolled

دو برادر از نسل هزاره، بی‌هدف زندگی را می‌گذرانند تا اینکه ایده یک اپلیکیشن جدید را برای عدالت اجتماعی مطرح می‌کنند و میلیونها نفر را متقاعد می‌کنند از این اپلیکیشن استفاده کنند. سپس آنها باید اپلیکیشن را بسازند.

Blood Red Sky


هنگامی که تروریست‌ها سعی می‌کنند هواپیمایی را از روی اقیانوس اطلس بربایند، یک زن جوان بیمار که با پسرش در این پرواز است، مجبور می‌شود رازی تاریکی را فاش کند.

Kingdom: Ashin of the North


تراژدی، خیانت و کشف انتقام مرموز یک زن به دلیل از دست دادن قبیله و خانواده‌اش در قسمت ویژه Kingdom به تصویر کشیده می‌‍شود.

در صورتی که برنامه‌های Netflix را مشاهده نکرده‌اید در ادامه مطلب به تعدادی از برنامه‌ها و فیلم‌هایی که در اوایل این ماه پخش شده‌اند اشاره می‌شود:

Deep


چهار دانش‌آموز مدرسه که دچار بی‌خوابی شده‌اند تحت یک آزمایش عصب‌شناسی قرار می‌گیرند، آزمایشی که در نهایت از کنترل خارج می‌شود و باید قبل از آنکه دیر شود راه حلی پیدا کنند.

Fear Street Part 3: 1666


اسرار تاریک، شر غیرقابل بیان. حقیقت و کلید آینده یک شهر در دنیای بی‌رحم سال 1666 پشت یک نفرین قدرتمند قرار دارد..

My Amanda


دو دوست صمیمی عجیب‌وغریب در مورد هر جنبه‌ای از زندگی خود با یکدیگر صحبت می‌کنند، اما پس از مدتی دنیای آنها دچار تغییر و تحول می‌شود.

Fear Street Part 2: 1978


یک قتل در کمپ نایت وینگ در شهر نفرین شده Shadyside وحشت ایجاد می‌کند و یک تابستان سرگرم‌کننده را تبدیل به یک نبرد وحشتناک برای زنده ماندن می‌کند.

How I Became a Superhero


در دنیایی که انسان‌ها و ابرقهرمان‌ها با هم زندگی می‌کنند، یک پلیس تنها با یک کارآگاه باهوش تیمی تشکیل می‌دهند تا نقشه شومی را از بین ببرند.

منبع: Dailyhive