Tuesday, April 16, 2024
1.9 C
Calgary

داستان مسافری که در هواپیما ایر کانادا جا ماند!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تیفانی آدامز از کبک به فرودگاه بین‌المللی پیرسون تورنتو پرواز می‌کند و پس از بیدار شدن از خواب متوجه آن می‌شود که تنها درون هواپیمایی کاملا تاریک و سرد جا مانده و خدمه متوجه حضور او هنگام خارج شدن نشده‌اند.

به گفته مسئولین خطوط هوایی ایر کانادا، آن‌ها در حال بررسی هستند تا علت جا ماندن مسافر درون هواپیمای خود در اوایل ماه جاری را بیابند. این مسافر در هواپیمایی پارک شده و در محیطی بسیار سرد و کاملا تاریک از خواب بیدار می‌شود!

آدامز می‌گوید از آن‌جایی که پس از این پرواز 1.5 ساعته خبری از او نشده بود با پیام‌های متعددی از دوست خود دیانا نوئل‌دال که نگران او بوده مواجه می‌شود.

در پیامی که دوست او نوئل‌دال در تاریخ 19 ژوئن درباره این اتفاق از زبان آدامز در فیسبوک منتشر کرده آمده: من نیمه‌شب (چند ساعت پس از فرود آمدن هواپیما) در حالی که از شدت سرما می‌لرزیدم و هنوز کمربند صندلیم بسته بود در محیط کاملا تاریک هواپیما از خواب بیدار شدم. از آن‌جایی که دارای اختلال‌های عصبی هستم این شرایط برایم بسیار دلهره‌آور بود. خیال می‌کردم که در یک کابوس ترسناک هستم و نمی‌توانستم تصور کنم این فضا واقعیت داشته باشد.

پس از آن‌که آدامز چند پاسخ مختصر به پیام‌های دوست خود می‌دهد باتری موبایلش تمام می‌شود. او سپس تلاش می‌کند تا با کابل USB آن را مجددا شارژ کند اما متوجه آن می‌گردد که هواپیما برق ندارد.

در نهایت آدامز خود را به کاکپیت هواپیما می‌رساند تا با استفاده از رادیوی موجود در آن درخواست کمک کند. اما متاسفانه رادیو نیز بدون برق کار نمی‌کند.

او سپس یک چراغ قوه پیدا کرده و با استفاده از آن اقدام به ارسال پیام‌های SOS از پنجره هواپیما می‌کند تا شاید کسی متوجه او شود.

آدامز می‌گوید پس از آن‌که علامت‌هایش نتیجه نمی‌دهد به سمت درب هواپیما می‌رود و با استفاده از نور آن موفق به باز کردن در و نجات دادن خودش می‌شود.

به گفته آدامز پس از باز کردن درب هواپیما او توانسته توجه کارکنان محوطه پرواز را جلب کند. آن‌ها از این‌که یک زن را آویزان از هواپیمایی پارک شده می‌دیدند کاملا شکه شده بودند.

آدامز می‌گوید که شرکت ایر کانادا پس از این واقعه به او پیشنهاد تهیه یک لیموزین و اتاق هتلی برای استراحت را می‌دهد اما او آن‌ را رد کرده، زیرا تنها می‌خواسته به خانه برود.

به گفته آدامز پس از این حادثه شرکت ایر کانادا از او بابت ناراحتی پیش آمده به طور رسمی عذرخواهی کرده است. آن‌ها به آدامز این اطمینان را داده‌اند که درباره این حادثه تحقیق خواهند کرد.

متاسفانه آدامز همچنان درگیر استرس‌های ناشی از آن شب دلهره‌آور است.

او می‌گوید: من پس از حادثه آن شب وحشتناک نمی‌توانم به خوبی بخوابم و این ترس همواره با من هست که ممکن است پس از بیدار شدن از خواب در محیطی تاریک زندانی شده باشم.

Sharing for my friend Tiffani AdamsAnother sleepless night for moi unfortunately insomnia doesn’t care that I work in…

Posted by Deanna Noel-Dale on Wednesday, June 19, 2019

شرکت ایر کانادا در پاسخ به پست فیسبوک منتشر شده مراتب ناراحتی خود را اعلام کرده و گفته که از شنیدن این داستان واقعا شگفت‌زده شده است. آن‌ها در ادامه از آدامز خواسته‌اند تا در پیامی خصوصی اطلاعات پرواز خود را به ایرکانادا بفرستند. این شرکت به آدامز قول داد تا این حادثه را پیگیری کند.

تا زمان انتشار این مقاله و با وجود تلاش دیلی‌هایو برای مصاحبه با مسئولان شرکت ایر کانادا، آن‌ها حاضر به پاسخ نشده‌اند.

منبع: dailyhive