Sunday, April 28, 2024
5.2 C
Calgary

شرکت در تورهای All-Inclusive ویژه تعطیلات پاییزی از کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر هنوز آمادگی ورود به سرما و فصل پاییز را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم تعطیلات خود را در کشورهای گرمسیر سپری کنید. از آفتاب گرفتن در سواحل زیبا گرفته تا حضور در مهمانی‌های بزرگ، شما می‌توانید تورهای All-Inclusive یا همه جانبه را از کلگری خریداری کنید.

Riviera Maya

ریویرا مایا با اقامتگاه‌های همه جانبه و چشم‌اندازهای زیبای اقیانوس یکی از مقاصد گردشگری بی‌نظیر در سراسر جهان شناخته می‌شود. شما می‌توانید در پارک ملی Tulum پیاده‌روی کنید و یا از غارهای شگفت‌انگیز Rio Secreto بازدید فرمایید. برای دسترسی به این منطقه گردشگری باید با ایر کانادا به Bahia Principe Grand Coba پرواز کنید. تمامی وعده‌های غذایی شما در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می‌شود.

هزینه: بهترین قیمت برای تعطیلات با تور همه جانبه، با احتساب مالیات، از ۱٬۸۱۹ دلار آغاز می‌شود. آخرین فرصت تهیه این تور آخر اکتبر است.

تهیه تور: برای تهیه این تور شگفت‌انگیز به این لینک مراجعه کنید.

Las Vegas

وست جت برای شما یک پیشنهاد بی‌نظیر دارد! شما می‌توانید با کمتر از ۱۰۰۰ دلار به لاس وگاس سفر کنید و به مدت ۳ روز در هتل باشکوه Cosmopolitan اقامت کنید. این یکی از ارزان‌ترین تورهایی است که شامل وعده‌های غذایی نمی‌شود.

هزینه: هزینه بلیت برای هر نفر و تا اواخر سپتامبر حدود ۹۰۶ دلار است.

تهیه تور: برای تهیه این تور ارزان قیمت به این لینک مراجعه کنید.

Costa Rica

عاشقان تنبل‌های دو انگشتی نیز می‌توانند در تورهای همه‌ جانبه کاستاریکا شرکت کنند. این تورهای منحصر به فرد به دلیل اقامت در اقامتگاه Occidental Papagayo فقط برای بزرگسالان طراحی شده است. بر اساس اطلاعات وب‌سایت این اقامتگاه، قرار است گردشگران از طبیعت وحشی بازدید کنند و علاوه بر استفاده از خدمات مجلل در زیباترین سواحل که همان ساحل غربی کاستاریکاست تفریح کنند. این تور بی‌نظیر شامل ۷ روز اقامت در اقامتگاه باشکوه Occidental Papagayo می‌شود.

هزینه: تورهای همه جانبه کاستاریکا تا اواخر اکتبر حدود ۱٬۷۰۰ دلار است.

تهیه تور: برای تهیه این تور به صورت آنلاین به این لینک مراجعه فرمایید.

فرقی نمی‌کند کدام تور را از کلگری انتخاب می‌کنید، در تمامی گزینه‌ها خاطرات بی‌نظیری برای شما خلق می‌شود.

 

 

 

منبع: Dailyhive