Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

زوج ‌‌آلبرتایی برنده LOTTO 6/49 به ارزش ۱۴.۹ میلیون دلار شدند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یک زوج آلبرتایی، اهل شهر کوچک ساندری (Sundre) در منطقه Mountain View، یک‌شنبه ۱۵ میلیون دلار ثروتمندتر شدند.

کیم و مایکل وِرکِرک اخیرا جلو آمدند و با رونمایی از بلیت خود، برنده قرعه‌کشی LOTTO 6/49 روز ۱۵ ژوئن شدند. رقم بُرد آنها ۱۴,۹۰۰,۸۲۳.۵۰ دلار بود.

یک بلیت دیگر هم که در آلبرتا خریدار شده بود، تقریبا ۱۵ میلیون دلار برنده شده است. صاحب آن خانم لورنی ناکونچنی اواخر ژوئن برای دریافت پولش جلو آمد. بلیت او هم مثل بلیت وِرکِرک‌ها هر شش عددِ قرعه‌کشی را داشت.

کیم وِرکِرک می‌گوید: «من آخر شب بیدار بودم—حوالی ساعت ۱ یا ۲ بود. بلیت را روی میز آشپزخانه دیدم و با خودم گفتم چرا که نه، بگذار ببینم آیا شماره‌مان در آمده است یا نه.»

«سعی کردم با اپِ موبایل بلیت را اسکن کنم، اما پیام داد که ‘اطلاعات جایزه در این زمان موجود نیست’. برای همین به وبسایت WCLC رفتم و شماره‌ها را چک کردم. شماره‌ها را که نگاه کردم، همه‌شان درست بودند. انگار خواب بودم و رویا می‌دیدم—حس خیالاتی‌ها را داشتم.»

او می‌گوید بعد از رفرش کردن وبسایت و چک کردن دوبارهٔ شماره بود که خیالشان راحت شد و با شوهرش جشن گرفتند.

کیم می‌گوید: «می‌خواهیم آن را با اعضای خانواده تقسیم کنیم، و به یکی دو سفر برویم. اما قطعا بیشتر پول را به کسب‌و‌کار مشترکمان تزریق می‌کنیم.»

امسال ژوئن در مجموع ۲۹,۸۰۱,۶۴۷ دلار به سه برندهٔ لاتاری داده شده که شماره‌های آنها به ترتیب ۱۰، ۱۹، ۲۴، ۳۰، ۳۵ و ۳۹ بوده است.

منبع: Daily Hive