Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

همخوانی مردم در متروی نیویورک با ترانهٔ بک‌استریت بویز

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

باید به نیویورکی‌ها گفت «دم شما گرم.» هر چه نباشد آنها خوب بلدند که چطور یک متروسواری صبحگاهی را شاد و زنده برگزار کنند.

چند هفته پیش مسافرین در یکی از قطارهای متروی نیویورک با ترانهٔ I Want It That Way از گروه بک‌استریت بویز (Backstreet Boys) همخوانی کردند تا برای همهٔ ما الگو باشند.

سیستم متروی نیویورک گاهی می‌تواند آنچنان تیره و تار باشد که آدم را به یاد گاتهام و دنیای تاریک بتمن بیندازد. موش‌های بزرگ در اطراف ریل‌ها، ازدحام آدم‌ها که به سمت کار روانه‌اند، محیط تاریک و بدبو، و البته گرمای تابستان هم می‌تواند این تجربه را بدتر کند.

اما گاهی در محیط بستهٔ مترو می‌توان بارقه‌های شادی و امید را دید.

به خاطر ویژگی‌های آکوستیکِ راهروها و تالارهای زیرزمینیِ مترو، گاهی موسیقیدان‌هایی را می‌بینید که با صداسازی‌های جالب، مترو را از خمودگی در می‌آورند. نوازنده‌ها لابه‌لای میله‌های کابین‌ها جابه‌جا می‌شوند و می‌نوازند. و البته همهٔ اینها بین جمعیت نیویورکی‌هایی که برای خروج سریع‌تر همدیگر را هُل می‌دهند برای خودش تجربه‌ای است.

https://www.instagram.com/p/SFGY7IomLC/?utm_source=ig_embed

در این شرایط، لحظات شاد معمولا با نمایش‌های کوچک هنری و همراهی مردم شکل می‌گیرند، و این دقیقا اتفاقی است که با ترانهٔ بک‌استریت بویز افتاد.

این لحظه توسط آقای جوئل وِرت‌هایمر در توییتر منتشر شد، فردی که اتفاقا یکی از منشی‌های دفتر پرزیدنت باراک اوباما بوده است. وِرت‌هایمر می‌گوید بعد از یک هفتهٔ سخت، پدید آمدن چنین لحظاتی شبیه معجزه‌های کوچک است.

این ویدیو که بیش از ۳ میلیون بار در شبکه‌های اجتماعی بازدید شده است، یکی دو هفته پیش پُست شده و حتی حساب رسمی بک‌استریت بویز هم آن را ریتوییت کرده و نوشته «ما برای ساختن چنین لحظاتی زندگی می‌کنیم.»

این توییت و ویدیوی همخوانی را در زیر می‌بینید:

منبع: Daily Hive