Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

هتل بِلمانت، گزینه‌ای جذاب برای اقامت در سفر به ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تابستان به اوج رسیده، و یکی از خوبی‌های کانادا این است که برای داشتن تعطیلاتی آرام و لذت‌بخش نیازی نیست کشور را ترک کنید زیرا در غرب کانادا چنین گزینه‌ای هست.

پاسپورتتان را در خانه رها کنید و به کشف ساحل غربی بروید.

ونکوور یک هتل جدید به نام هتل Belmont دارد که دنیایی از تجربه‌های تازه را برای مسافرین کانادایی به همراه می‌آورد. این هتل که در منطقه سرگرمی‌ها در ونکوور ساخته شده، ۸۲ اتاق خواب نو با طراحی مدرن شهری دارد، و شما همزمان با لذت بردن از زیبایی منطقه می‌توانید از خدمات عالی در هتل برخوردار شوید.

این هتل برای مشتریانش دوچرخه‌های اجاره‌ای، تبلت برای استفاده در داخل اتاق‌ها، و دسترسی نامحدود به روزنامه‌ها و مجلات آنلاین را هم فراهم می‌کند.

شما می‌توانید یک تخفیف خیلی خوب برای اقامت در این هتل بگیرید و با در پیش بودن تعطیلات Labour Day که چند هفته با ما فاصله دارد، هرگز زمان بهتری برای برنامه‌ریزی یک گردش در داخل کشور پیدا نمی‌کنید.

Hotel-Belmont3.jpg

BedroomHotel-Belmont2.jpg

شما می‌توانید با خرید مستقیم از وبسایت hotelbelmont.ca یا choicehotels.ca تخفیف دریافت کنید، البته نکته‌ای وجود دارد. رزرو اتاق را باید حداقل ۲ هفته زودتر انجام دهید.

Hotel-Belmont4.jpg

در ضمن، برای دریافت تخفیف بیشتر و برخورداری از نرخ‌های جذاب آینده می‌توانید عضو ویژه وبسایت ChoiceHotels شوید. برای این برخورداری، کافی است ابتدا در اینجا ثبت نام کنید و سپس با رفتن به hotelbelmont.ca یا choicehotels.ca در مرحلهٔ رزرو از تخفیف بیشتر برخوردار شوید.

از آنجایی که برای تعطیلات طولانی ماه آگوست تقاضا بیشتر است، بهتر است که زودتر اقدام کنید. لااقل وقت بیشتری برای بررسی خواهید داشت تا بتوانید بهترین تفریح‌ها را در ونکوور داشته باشید. هتل Belmont هم از این نظر کم نگذاشته است.

BedroomHotel-Belmont1.jpg

این هتل انگار که برای اینستاگرام ساخته شده است. فقط به هال و سالن پذیرایی آن نگاه کنید که از ساعت ۳ تا ۶ عصر غذاها و نوشیدنی‌ها را با تخفیف ویژه می‌فروشد. هالِ هتل Belmont برای میهمانی (در هر شبی از هفته) عالی است و تفریحات زنده و تلویزیون هم دارد.

Hotel-Belmont.jpg

Hotel-Belmont1.jpg

نیازی به ایستادن در صف و هزینه اضافه نیست، ورود به هالِ هتل برای میهمان‌های آن آزاد است. شما می‌توانید در فضاهای دیگر هتل مثل آشپزخانه و زیرزمین هم دور هم جمع شوید.

حدود ۲۰ نوع آبجو در این هتل هست و البته کاکتیل‌های خوشمزه و بازی‌های دورهمی در زیرزمین هتل قرار دارند. اتاقک‌های وی.آی.پی برای بولینگ هم در دسترسند.

شب‌ها DJهای محلی به هتل می‌آیند و رقص تا دیروقت بر پا است. اگر ساعت ۱۱ شب بستنی یخی سفارش دادید، از خودتان تعجب نکنید—این اتفاق‌ها در اینجا عادی است.

Hotel-Belmont2.jpg

برای رزرو زودهنگام به وبسایت hotelbelmont.ca بروید و تعطیلات به یادماندنی بعدی‌تان را در ونکوور بگذرانید.

هتل Belmont

آدرس: 654Nelson Street

ایمیل: [email protected]

تلفن: 6046054333

شبکه‌های اجتماعی: فیسبوک | اینستاگرام

منبع: Daily Hive