Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

خرید بخشی از گذرگاه Princess Louisa برای تبدیل به پارک حفاظت‌شده

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به لطف ایجاد کمپینی مردمی برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی بنیاد پارک‌های بریتیش‌کلمبیا، گذرگاه آبی Princess Louisa که در ساحل Sunshine بریتیش‌کلمبیا قرار دارد به زودی به پارک حفاظت‌شده تبدیل خواهد شد.

این بیناد خیریه مبلغ 3 میلیون دلار را با هدف خریداری زمین‌های این منطقه جمع‌آوری کرده است. گذرگاه دیدنی Princess Louisa با مناظر چشم‌نوازی که دارد به Yosemite of the North شهرت دارد.

https://www.instagram.com/p/B1mXOHqA0TG/?utm_source=ig_embed

تا هفته گذشته این کمپین تنها 70،000 دلار جمع‌آوری کرده بود و با هدف مورد نظر خود فاصله زیادی داشت. اما با کمک خیرین از سراسر دنیا مانند آلمان و ژاپن، این بنیاد توانست مبلغ 3 میلیون دلار را برای پیشبرد برنامه‌های خود جمع‌آوری کند.

اوایل امسال سه قطعه زمین در این ناحیه که 4.5 کیلومتر از سواحل گذرگاه را در بر گرفته و 800 هکتار از مساحت بخش‌های ساحلی را شامل می‌شدند، به فروش گذاشته شدند.

بنیاد پارک‌های بریتیش‌کلمبیا با امضا یک توافقنامه خرید و فروش اقدام به خرید این زمین‌ها کرد. آن‌ها سپس با ایجاد کمپینی برای دریافت کمک‌ خیرین به منظور خرید این زمین‌ها، پروسه خرید این قطعات را پیگیری کردند.

اندی دی و راس بیتی که مدیرعامل و عضو هیئت رئیسه این بیناد خیریه هستند طی یک بیانیه از مساعدت خیرین از سراسر دنیا صمیمانه تشکر کرده‌اند.

https://www.instagram.com/p/B0cnYzSHR9r/?utm_source=ig_embed

در این بیانیه آمده: عشق شما به بریتیش‌کلمبیا و جاذبه‌های طبیعی آن از جمله گذرگاه Princess Louisa موجب شده تا به یک موفقیت بسیار مهم و چشمگیر دست پیدا کنیم. ما تنها در چند ماه توانسته‌ایم با کمک شما 3 میلیون دلار را برای تبدیل یکی از زیباترین نواحی ساحل بریتیش‌کلمبیا به پارک حفاظت‌شده جمع‌آوری کنیم. ما امروز مفتخر هستیم تا اعلام کنیم پروسه خریداری این زمین‌ها به سرانجام رسیده و حالا قرار است با طراحی و بررسی این ناحیه، آن را به پارکی حفاظت شده تبدیل کنیم. این کار باعث خواهد شد تا این منطقه زیبا برای نسل‌های بعد حفظ شود.

این بنیاد خیریه می‌گوید که هدف نهایی آن‌ها اتصال این ناحیه به سرزمین‌های Crown در نزدیکی همین منطقه است. ناحیه Crown هم‌اکنون حفاظت شده است و در صورت موفقیت این بنیاد یک پارک بسیار عظیم به مساحت 9،000 هکتار در این بخش از بریتیش‌کلمبیا ایجاد خواهد شد.

منبع: Daily Hive