Saturday, April 27, 2024
2.4 C
Calgary

ماجراجویی زمستانی یک هفته‌ای در Sun Peaks

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شروع فصل زمستان به معنی آغاز به کار پیست‌های اسکی و بازگشت ورزش‌های زمستانی با دامنه‌های پر از برف است. به این ترتیب شرایط برای سفر به برخی از زیباترین نواحی بریتیش‌کلمبیا و اسکی فراهم می‌شود.

مجموعه Sun Peaks در فاصله 45 دقیقه‌ای از کملوپس قرار دارد و دومین پیست بزرگ کانادا به شمار می‌رود. شما می‌توانید در تپه‌های پر از برف این منطقه انواع ورزش‌های زمستانی را انجام دهید.

وسعت زیاد این منطقه و امکانات متنوع آن شرایط را برای یک ماجراجویی بی‌نظیر آماده می‌کند. هر روز می‌توانید برای اسکی به مسیری جدید بروید، یک ورزش جدید را امتحان کنید و غذاهای خوشمزه منو رستوران‌ها را امتحان کنید.

در این مطلب یک راهنمای جامع برای برنامه‌ریزی سفر به Sun Peaks را با هم مرور می‌کنیم.

روز اول؛ گردش در دهکده و رفتن به مسیرهای پیاده‌روی تماشایی

بدون شک بهترین شروع برای این سفر گشت‌وگذار در اطراف Sun Peaks است. شما می‌توانید به یک تور سورتمه‌سواری با اسب در دهکده و نواحی اطراف آن بروید. این تورها هر روز، مخصوصا در هنگام غروب خورشید، برگزار می‌شوند.

اگر حس ماجراجویی در شما بیشتر بود یک جفت اسنوشو کرایه کنید و به مسیرهای پیاده‌روی متعدد و زیبای اطراف بروید. علاوه بر این تورهای اسنوشو گوناگون نیز برگزار می‌شوند که می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید.

مجموعه Sun Peaks به عنوان دومین پیست اسکی بزرگ کانادا بهترین برف پودری و شرایط دمایی را دارا است. بنابراین همه چیز برای اسکی و ورزش‌های زمستانی مناسب خواهد بود. شما می‌توانید در منطقه‌ای به وسعت 4,270 هکتار در میان سه قله اصلی به اسکی بپردازید. هر کدام از این کوه‌ها به راحتی از دهکده قابل دسترس هستند و می‌توانید تنها در یک روز به هر سه آن‌ها رفت.

پیست اسکی Sun Peaks دارای 139 مسیر و 19 منطقه برف‌کوبی شده است؛ بنابراین می‌توانید ماجراجویی خود را با اسکی در برف پودری، مسیرهای پر از پیچ و بخش‌های سرعتی ترکیب کنید. علاوه بر این اسکی‌بازهای باتجربه می‌توانند سوار تله‌سبژ Morrisey Express شوند تا به مسیرهای برف‌کوبی شده و مناظر تماشایی برسند.

روز دوم؛ رفتن به اسکی و خوردن غذاهای خوشمزه

شما می‌توانید در روز دوم همراه نانسی گرین رین، قهرمان افسانه‌ای المپیک و سفیر Sun Peaks، اسکی کنید. او معمولا روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه (از تاریخ 1 ژانویه) در مجموعه حضور دارد.

پس از تاریک شدن هوا با سوار شدن تله‌سیژ Sunburst Express به Sunburst Bar and Eatery بروید. در اینجا برخی از بهترین غذاها و خوراکی‌ها سرو می‌شوند. شما می‌توانید فوندو خوشمزه را همراه با شراب‌های باکیفیت و برخی از بهترین نوشیدنی‌های محلی میل کنید.

اما بخش جذاب پس از خوردن شام و با ورود به مسیر برف‌کوبی شده و 5 مایلی شروع می‌شود. این راید زیبا با هدلامپ و در تاریکی شب انجام می‌شود. یک اسکی‌باز حرفه‌ای شما را تا رسیدن به شهر راهنمایی خواهد کرد.

روز سوم ؛ سورتمه‌سواری و رفتن به اسپا

سورتمه‌سواری همراه با سگ‌های بازیگوش یکی از بهترین تجربه‌های زمستانی است که باید تجربه کنید. شما می‌توانید همراه با خانواده در تور Mountain Man Dog Sled Adventures شرکت کنید و به مسیرهای خصوصی در منطقه Sun Peaks بروید. مناظر چشم‌نواز و تماشای حیات‌وحش از روی سورتمه مهمترین جاذبه‌های برنامه هستند.

پس از تور یا اسکی و برای استراحت به Sun Peaks Massage and Spa بروید. این مجموعه تمام خستگی را از بدن شما خارج کرده و یک ماساژ کامل را تجربه می‌کنید. اگر می‌خواهید خدمات ماساژ را در منزل و محل اقامت خود دریافت کنید باید با Hands on the Move تماس بگیرید.

روز چهارم؛ پرتاب تبر و خوردن پیتزا

هرچند در طول این سفر زمان زیادی را در دل کوه به ماجراجویی و اسکی مشغول خواهید بود، اما برنامه‌های سرگرم‌کننده بسیاری نیز انتظارتان را می‌کشند. شما می‌توانید به Cleavage Axe Co. بروید تا اصول اولیه پرتاب تبر را همراه با مربیان حرفه‌ای یاد بگیرید. سپس به محل سیبل می‌روید تا با دوستان و اعضای خانواده خود به رقابت بپردازید.

اگر به بازی‌های کاراگاهی علاقه دارید باید به سراغ Blue Chest Games بروید. تنها کافیست موقعیت مکانی خود را در اختیار آن‌ها قرار دهید تا هرچیزی که برای یک شب رمزآلود و جذاب نیاز دارید را در اختیار شما قرار دهند.

اگر هوس غذای لذیذ و خوشمزه را کرده‌اید به Mountain High در Hearthstone Lodge در نزدیکی مسیرهای اسکی بروید تا بهترین پیتزا را سفارش دهید. این رستوران کوچک پیتزاهای خوشمزه را با مواد اولیه تازه می‌پزند و می‌توانید سفارش خود را در اقامتگاه نیز دریافت کنید.

روز پنجم؛ ماهی‌گیری روی یخ و عکاسی

اگر تجربه‌ای کاملا کانادایی می‌خواهید باید به ماهیگیری روی یخ در دریاچه Heffley بروید. در این محل می‌توان چند قزل‌آلای رنگین‌کمان را به کمک راهنمای Elevated Fishing Adventures شکار و برای شام میل کنید.

برای انجام ماهیگیری به تجربه خاصی نیاز ندارید و تمام موارد به شما آموزش داده می‌شوند. اعضای این تیم شما را از درب منزل به محل دریاچه می‌برند و با برپایی چادر ماهیگیری مجهز به سیستم گرمایشی، سرو نوشیدنی‌های داغ و ارائه تجهیزات لازم، هر چیزی که لازم دارید را در اختیار شما قرار می‌دهند.

اگر به دنبال ثبت عکس‌های حرفه‌ای برای یادگاری هستید می‌توانید با عکاسان حرفه‌ای Sun Peaks تماس بگیرید. این افراد با حضور در محل اسکی یا اقامتگاه تصاویر تکی و گروهی را از شما ثبت می‌کنند.

حال که با جاذبه‌ها و امکانات رفاهی مجموعه Sun Peaks آشنا شدید تنها کافیست برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهید تا به یک ماجراجویی حسابی در این منطقه بروید.

منبع: Daily Hive