Tuesday, April 16, 2024
-0.3 C
Calgary

برنده دو مدال طلای المپیک زمستانی کانادا برای آمریکا رقابت می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

یکی از برترین ورزشکاران تاریخ کانادا می‌خواهد تیم خود را تغییر دهد.

Kaillie Humphries برنده دو مدال طلای المپیک زمستانی در رشته بابسلد یا سورتمه سواری کلگری قصد دارد به فعالیت‌هایش در تیم بابسلد کانادا خاتمه دهد. او در مصاحبه با CBC‌ گفت می‌خواهد برای آمریکا به میدان مسابقات برود.

این قهرمان ۳۴ ساله از ماه اوت گذشته شکایتش علیه بابسلد کانادا را مطرح کرده و از آن زمان در هیچ رقابتی شرکت نداشته است. طبق گزارش CBC او بخاطر نقض قراردادش در ضمینه ارتباط با ورزشکار و مربی از بابسلد کانادا شکایت کرده است.

Humphries با ورزشکار سابق آمریکایی بابسلد Travis Armbruster نامزد کرده است و به محض ثبت ازدواجشان تابعیت آمریکا را دریافت کرده و برای این کشور رقابت می‌کند.

https://www.instagram.com/p/Bzs_vwCnAu2/?utm_source=ig_embed

Humphries قبل از جاری شدن اشک‌هایش گفت:‌«قلب من شکسته است، بگذارید من اول به شما بگویم. من از کانادا به خاطر حمایت‌های بسیارش تشکر می‌کنم. این برای من خیلی دشوار است و تمامی زندگیم بوده. حرفه‌ای ۱۵ ساله که از دوران کودکی رویایش را در سر داشتم».

«بدانید که کانادا از من حمایت زیادی کرده و مردم کشور آنقدر به من محبت داشته‌اند که بازنشستگی اجباری و تصمیم گیری شخص دیگر برای پایان بردن حرفه‌ام را در نظر گرفته‌ام. قرار گرفتن در شرایط ناامن اصلا جالب نیست. چه برسد به این که من تنها به خاطر بازگو کردن حقایق مجازات شوم».

Humphries اولین طلای المپیکش را در رقابت‌های سال ۲۰۱۰ ونکوور کسب کرد، مدال طلای بعدیش متعلق به المپیک ۲۰۱۴ سوچی و مدال برنز المپیک 2018 پیونگ چانگ است. جالب است بدانید که بعد از بردن دومین مدال المپیک Humphries وHeather Moyse پرچمدار مراسم اختتامیه سوچی شدند.

برنده جایزه Lou Marsh، Humphries ورزشکار برتر کانادا در سال ۲۰۱۴ هم شده بود.

منبع: Dailyhive